Rullis Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 När jag ska skriva in mitt lösen för att komma in på steam,så skriver jag det. men sen efter ungefär 20 sekunder står det : Unable to connect to the steam Network.Offline mode i unavailable Because the "Exit & Logout" option was used when you last exit steam. You will not able to use steam until you can connect to the Steam Network again. To Check the status of the steam network please visit www.steampowered.com/status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) Prövat att logga in igen? Gå in på 193.150.202.38:27015 .. Redigerat 29 Augusti 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmaniNe Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Hmm så var det för mig med igår att det stog. Unable to connect to the steam Network.Offline mode i unavailable Because the "Exit & Logout" option was used when you last exit steam. Men sen när jag prova igen så gick det altså idag så vänta en dag så kanske det går det kan vara fel på networks på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 kanske något nytt virus skit på steam, dom får ju virus 1 gång i månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Kan va men har dom virus vaje månad tror inte det men network problem kan det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Kan vara att någon är inne på ditt account samtidigt det var så för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_SwE Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Tja ja har ett annat problem : Jag loggas ju in automatiskt å då står de : "It appears that you are not currently connected to the internet, or that your internet connection is not configured correctly for Steam. Either check your connection and click 'Retry', or start Steam in 'offline Mode'. Retry Connection Startin offline Mode Där kan man klicka I förrgår kunde ja logga in å då skrev ja in CD-keyn.... å spela CS :D Men sen på kvällen ,nästa dag och idag har ed inte gått :S Nån som vet va de kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.