Gäst isak_92 Skrivet 6 December 2003 Rapport Skrivet 6 December 2003 jag har en trainer där det står trck f12 för att skippa uppdrag men det funkar inte måste man stoppa dom på nått specielt ställe :? Citera
Mattenator Skrivet 6 December 2003 Rapport Skrivet 6 December 2003 inget fusk funkar till red alert 2. det finns bara tips som funkar. det är väldigt synd=( Citera
96philip96 Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 inget fusk funkar till red alert 2. det finns bara tips som funkar. det är väldigt synd=( jag kan ett som funkar vill du höra????? :medieval: :medieval: :medieval: Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Var för vill du fuska igenom spelet ändå. Det är ju kul om det varar länge. Inte några sekunder. Citera
Nafrali Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det finns någon trainer som funkar. Kommer inte ihåg vad den heter. Min pappa har haft den och använt den en gång i multiplayer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.