Steezy Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 :huh: Där man kan se vilka som är online står det Archive.org, vad är det för något :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 typ som googlebot ingen medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jag vet inte.konstikt.kanske det är nånting bara??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jag vet inte.konstikt.kanske det är nånting bara??? antagligen är det nånting <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Vad gör den där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 det är deras bot, precis som googlebot, bara att det inte står bot efter. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Så fuska finns med på archive.org? En org sajt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Så fuska finns med på archive.org? En org sajt :D org = organistiontror jag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Sajt - Webbpats Organisation - Grupp med personer som gör något tillsamans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 vad är googlebot ?????? fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 vad är googlebot ?????? fattar inte asså, orka förklara, läs dem andra trådarna om googlebot ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 En sak som gär att fuska.se finns med på google.se tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.