thps4 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 haha lol!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Oden, BWAHAHAHAH! du har alldrig varit på LAN right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Här är en lista över saker som händer när man spelar för mycket CS: 1.När din mamma tänder lampan i ditt rum på morgonen skriker du Mogen teamflash, N00B! 2.När du äter så byter du snabbt från kniv till gaffel och tillbaka. 3.Du springer genom affärer när du handlar eftersom du bara har 15 sekunders buytime. 4.Du skriker Sluta blocka j*vla N00BS i kön i matkön. 5.Du skriker ut NEED BACKUP! på prov. 6.Du tror att skyltdockorna i affärerna är folk som laggat fast. 7.Du hör väckarklockan och springer och hämtar verktygslådan för att deffa(DEFUSA) 8.Mamma skriker och du trycker på stopsound. 9.När du ser en actionfilm undrar du om hjälten recordar. 10.Du håller en kniv i handen när du ska någonstanns för att de ska gå fortare. Hehe... Jag är ju inte direkt en "Counter-striker", men spelar ibland... Det är ju kul! Hehe... Snart är vi Neandertalare... ( Jag vet att Neandertalarna inte var blblala ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag skrattade som attan! Bra jobbat =) Tackar, tog ett tag att få ner :) MGS: jo jag har varit på LAN. Green Devil: De kanske har brett ordföråd, men jag ser då inte att de använder det :) Och ja, de som hackar i multiplayer suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Känner igen det där.. ¨ Man alla blir inte sådär, det är ju bara ovanligt trög sinta.. Men man hör ju på internet cafén hur folk skriker: "H*ra", "CP" ("Cerebral Pares" för dom som inte visste) och andra svordommar. Jag är inte helt säker på att dom går i nån skola förstås, det kan bero på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Oden, om du verkligen trodde att man bara spelade på lan är du tusan dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Oden, om du verkligen trodde att man bara spelade på lan är du tusan dum Men mycket går ut på spelandet eller hur? Dessutom skrev jag detta för att det skulle vara kul läsning, inte någon sorts lan-fackliteratur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Oden, om du verkligen trodde att man bara spelade på lan är du tusan dum §1.1tänk dig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 vett inte om det stämer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Oden, om du verkligen trodde att man bara spelade på lan är du tusan dum nehe vad gör ni då? studerar fåglar? nej just det, ni sitter fastnaglad vid datorn i fyra dagar och lever på Joltcola. När man sen ser lannördarna i skolan på måndagarna stirrar de tomt i luften och går omkring och mumlar för sig själva och luktar svett. min bild av en lanare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Oden, om du verkligen trodde att man bara spelade på lan är du tusan dum nehe vad gör ni då? studerar fåglar? nej just det, ni sitter fastnaglad vid datorn i fyra dagar och lever på Joltcola. När man sen ser lannördarna i skolan på måndagarna stirrar de tomt i luften och går omkring och mumlar för sig själva och luktar svett. min bild av en lanare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Många bra texter hittils... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.