Spliffor Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Nån som kollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 mm. Men har missat dom nya avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 vad är det för kanal? :huh: vänta... *tänker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (redigerat) Det är Cartoon Network (fast det har börgat sändas på kanal 5 också). Själv gillar jag det inte Redigerat 31 Augusti 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) okej men jag gillar det i ia alla fall Redigerat 31 Augusti 2004 av SSBM Fighter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 asså beyblade det är några som ska slå ut varandras blade ur en bana och om dom förlorar så blir dom AS LEDSNA BUHU töntigt j*vla dåligt skit program och dom där beyblades dom säljer i affären är ju bara för att mjölka pengar ur sjuåringar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 ja men dem kännar dem bryr väl sig inte om vad du säger.men jag håller med dem visar i reklamen dem får värsta vinden av sig så tror alla småttingar på det :angry: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag tycker att det är ganska bra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 BeyBlade suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 bey blade e bra.har sett alla programmen.inte det första programmet som är i det nyaste beyblade som visas på helgerna klockan 10 och 17.beyblade e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 mmm ibland mär jag inte har nåt att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Beyblade?*WTF* Ja ska fatta mig kort..Ja håller med ZANN0. Han beskrev allt man kan och ska hata om Beyblade. "O nej, min snurriga sak me taggar gick sönder!WAAAH!". Redigerat 6 Oktober 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.