Edit: jag gjorde inte detta till en omröstning eftersom det fins så många.
Vilken är eran favoritfilm?
Själv är min Alien, tycker de filmerna är jättebra!
Edit: jag gjorde inte detta till en omröstning eftersom det fins så många.
Vilken är eran favoritfilm?
Själv är min Alien, tycker de filmerna är jättebra!
vet inte det finns många jag tycker om...the toxic avenger är nog en favorit..också alien ska få alien boxen snart som har 9 dvd skivor! :)
Ingen aning faktist. Sett så många att jag vet inte. :lol: men Kill Bill var en bra film!
Mina är faktiskt Matrix och Alien
Blade, Rocky och Rambo filmerna..
Ävan jag kommer (tror iallafall) att få Alienboxen, jag fyller nämligen år i övermorgon!
Hip Hip hora är bra tycker jag!
Lite off topic, men jag fick Alien boxen!
Fyllde nämligen år idag :D
Sagan om ringen triologin är min favorit film.
jag kanske får den imorgon eller så får jag den på nästa vecka!GRATTIS!Ävan jag kommer (tror iallafall) att få Alienboxen, jag fyller nämligen år i övermorgon!
Pirates of the caribbean: the curse of the black pearl Rockar fett! :D ;) :rolleyes:
kung pow och ronny och ragge still pöking
The Crionocles Of Riddick..
Nyckeln till frihet och Trollkarlen från Oz är bäst!!
matrix trilogin och alien förretsen vad handlar the toxic avenger om verkar vara en skräckis
det är några killer och tjejer som retar melvin ferd på ett tränings gym och sen gör dom ett spratt och jagar honom så han får hoppa ut genom ett fönster och där hamnar han i massa farliga chemikalier.då sen förvandlas han till the toxic avenger och dödar massa SKURKAR OCH BOVAR!det finns fyra filmer med the toxic avenger och alla är lika roliga! ;)matrix trilogin och alien förretsen vad handlar the toxic avenger om verkar vara en skräckis
vadå alltsåhan ramlar ner i kemikalier sen så blir han övernaturlig alltså men vem är det på bilden
Vet inte :lol: kul och kul
ja an blir en super hälte som är super stark!killen jag har på bilden är en deadite från filmen the evil dead 2.bilden är från en okippt scene!vadå alltsåhan ramlar ner i kemikalier sen så blir han övernaturlig alltså men vem är det på bilden
lite offtopic..jag fick alien quadrilogy boxen som var från kina!tur nog så var det inte dubbat till kinesiska!
alla dragonball filmer
alla pokemon filmer
jag menar lång filmer.
och Rasten Uppdraget Rädda sommarlovet.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in