Gäst 0012 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 men Zlatan ville så gärna Komma till Juventus enligt i Expressen vad det stog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Zlatan platsar inte. Fattar inte varför han väljer en klubb där han blir tredje forward eller fjärdeforward. Han kunde ju tagit en vändare om Djurgårn istället :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Nja.. Det blir noglätt för Zlatan att komma in så som han spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Zlatan platsar inte. Fattar inte varför han väljer en klubb där han blir tredje forward eller fjärdeforward. Han kunde ju tagit en vändare om Djurgårn istället :D Skulle han nedbyta sig så mycket så skulle han vara korkad. Skulle han inte haft möjlighet att spela skulle han aldrig gått till Juve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Han kommer få en chans, och jag hoppas att han tar den. Men jag tror inte att klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Han platsar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex___ Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Hahahahaha Zlatan till Juventus yes mitt bästa lag och dem köpte canevaro också. när ska Juventus Möta ajax ? Den första matchen som juventus spelar i Uefa cupen möter de ajax :P :gitarr: Tror jag det va nån som sa det på tv iallafal ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.