Gäst Jonathan16161 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Vet nån hur man får den? Väldigt tacksam för svar :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag undrar ochså hur man får den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 vadå för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Förmodligen Pamtree berry som han skrev... Har jag aldrig hört talas om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag vet vad det är för något! du vill väl få Feebas till Miltoic(eller hur den stavas)? jo,jag tror att man går till Berrymasters hus,och snacka med hans fru.då ska du svara på frågan.jag har svarat "Great Contest".det funkar.MEN..jag har aldrig fått ett Pamtree berry av henne!jag brukar spara innan jag fråga .om jag INTE får ett pamtree berry,är det bara och starta om och prova igen.du förstår,om man frågar igen får man inget berry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Nä, man skriver Challenge Contest. Jag har bäret. OBS! du kan bara få det en gång, så odla det innan du gör Pokeblock av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 det blir bara ett när man odlar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Giga_browser taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack så mycket du hade rätt =) du e :kung: hälsningar din :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 det blir bara ett när man odlar det Nej, jag fick 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Beror på hur bra man vattnar...onödigt att odla om man bara får ett... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Precis. Jag vattnade nog lite överdrivet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Precis. Jag vattnade nog lite överdrivet... ja det gjorde du nog hehe back to topic ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg