Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

bob o fätt kallar jag och min kompis den....det finns visst en spök boss på zww...jag kommer inte ihåg vart han är sorry.kanske kommer på det..

Redigerat av spider-man
Skrivet (redigerat)

vart tusan är han.......detdröjer nog innan jag kommer på....han är inte vid deku trät...jag tror jag har kommit på det...man ska vara vid deku trät och hoppa upp jätte högt upp med blommorna.sen vid nån ut gång är han vi och spelar fiol...han kanske är där???

Redigerat av spider-man
Skrivet

nu kom jag på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!han är bakom det dära vatten fallet som man hör musik och ser toner.där ska man gå upp vid kanten så ska man hoppa in i vatten fallet det är lite klurigt att hoppa in....det var bra att du sa att du hörde musiken vid vatten fallet :) :) :) :) :)

Skrivet

så att man ser vatten fallet framför sig.jag tror att man ska svinga sig eller hoppa vanligt...

Skrivet (redigerat)

exakta insruktioner begärda...här kommer dom

ställ dig på avsatsen du först använda för att komma in i forest haven

istället för att svinga dig över så sänker du dig neråt och svingar dig mot vattenfallet sänk dig så att du är i jämnhöjd med vattenfallet så går dt lättare

ifall du gjort allt dta korrekt så kommer du in i lite grotta där du möter

deku-killen som du ska hjälpa till wind tempel bossen ni pratade om heter Jalhalla och är ledare för alla poes (vilker är engelsa och betyder ungefär spöke)

länkar till en sida där ni kan läsa om alla bosserna i spelet

sida om zelda

Redigerat av orca
  • Skapa ny...