Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 jag har klarat templet där ett stort spöke e boss men jag vet inte var den där deku killen är som spelar fiol så var e han eller vad ska jag göra?? :unsure: :blink:
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) va e det för stor svävande genomskinlig sak som man möter i earth tempel då?? :angry: Redigerat 31 Augusti 2004 av Dark Bowser
Gäst 0018 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) bob o fätt kallar jag och min kompis den....det finns visst en spök boss på zww...jag kommer inte ihåg vart han är sorry.kanske kommer på det.. Redigerat 31 Augusti 2004 av spider-man
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 mm hoppas du kommer på det jag har varit där länge nu :(
Gäst 0018 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) vart tusan är han.......detdröjer nog innan jag kommer på....han är inte vid deku trät...jag tror jag har kommit på det...man ska vara vid deku trät och hoppa upp jätte högt upp med blommorna.sen vid nån ut gång är han vi och spelar fiol...han kanske är där??? Redigerat 31 Augusti 2004 av spider-man
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 oki men jag hör musik bakom ett vatten fal på deku ön
Gäst 0018 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 nu kom jag på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!han är bakom det dära vatten fallet som man hör musik och ser toner.där ska man gå upp vid kanten så ska man hoppa in i vatten fallet det är lite klurigt att hoppa in....det var bra att du sa att du hörde musiken vid vatten fallet :) :) :) :) :)
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 oki tack :D :lol: då har jag bara en frågga kvar! från vilken avsats ska man hoppa från?? :unsure:
Gäst 0018 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 så att man ser vatten fallet framför sig.jag tror att man ska svinga sig eller hoppa vanligt...
shacti Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) exakta insruktioner begärda...här kommer dom ställ dig på avsatsen du först använda för att komma in i forest haven istället för att svinga dig över så sänker du dig neråt och svingar dig mot vattenfallet sänk dig så att du är i jämnhöjd med vattenfallet så går dt lättare ifall du gjort allt dta korrekt så kommer du in i lite grotta där du möter deku-killen som du ska hjälpa till wind tempel bossen ni pratade om heter Jalhalla och är ledare för alla poes (vilker är engelsa och betyder ungefär spöke) länkar till en sida där ni kan läsa om alla bosserna i spelet sida om zelda Redigerat 31 Augusti 2004 av orca
Rekommendera inlägg