Gäst Golden Star Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 vad roligt att så många går i karate!! jag går själv och tränar karate 2 grg i veckan och kör go-kart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Bandy :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 vad roligt att så många går i karate!! jag går själv och tränar karate 2 grg i veckan och kör go-kart! Viken karate klubb går du iSilver Star? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (Metal_Sonic @ 14/09-2004 11:48:30) vad roligt att så många går i karate!! jag går själv och tränar karate 2 grg i veckan och kör go-kart! Viken karate klubb går du i Silver Star? GKK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 ja har spelat hockey i 8 år och nu har ja börjat spela lite golf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 har spelat hockey (lägg märke till har(imperfekt) just nu spelar jag fotboll (rotebro IS) och orienterar (samma klubb som jag spelar fotboll i) vad kul att så många sportar dt är bra.... dessutom gillar jag att åka snowblades också och bowla (dessa två är bara intressen Ir vad man ska säga,jag håller inte på med dt så ofta typ 5-10 ggr per år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.