# 21 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,526911,00.html Underbart. B) ZTV & sport hör inte ihop, men nog blir det bra med det. B) Underbart. B) Speciellt då man inte vill betala några hundra i månaden om man ändå bara vill se CL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 mmm, UNDERBART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jag tycker det är skit soppigt.... Vilken kanal gick den på förut föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (redigerat) Jag tycker det är skit soppigt.... Vilken kanal gick den på förut föresten? Det brukade visas på TV3. Under säsongen bantades allt ner till sammandrag & ALLA matcher visades på Viasat Sport. ALLA! Hur många har Viasat Sport här? :blink: Skulle inte tro att så många har det. Bra att en vanlig kanal visar CL. 0013: Du kan knappast gilla fotboll. Redigerat 3 September 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jaha.... Men då gör det inget. Viasat som Viasat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jaha.... Men då gör det inget. Viasat som Viasat... JA! Spelar j*****t stor roll. :angry: Bara en minimal del har Viasat Sport. De flesta tvingas se målen från 1-3 matcher/omgång & inget mer. :angry: Bra att det ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jaha... Trodde det var på TV3.... Då är det väll bra då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Brukar visa 1 match kl. 11 typ på tv3.. Viasat Sport passa mej bra men ZTV med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Har viasat sport, och det e inge bra, fast jag gilaqr inte sport, men vad är CL? och ska sprten visas på Ztv? fattar inte riktigt!! Men tycker at dom som vil ha sport ska skaffa viasat sport!! för vissa kollar ju dygnet runt, fattar inte de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 tv3 kommer nog flytta mer och mer av deras kanaler till boxer och då kanse jag säger bara kanse så kan viasat sport viasat film osv kanse komma med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag har Viasat Sport :) Men jojo, visst är det bra för de intresserade att CL flyttas till Ztv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.