Hoppa till innehåll

Slagga

Rekommendera inlägg

jag och min förra polare hade en fight i skolan..

Han började bli irriterad och sparkade på mig sen kastade jag en frisbee i ryggen så han fick ont..... :rolleyes:

Sedan så sparkade han ner mig på backen och jag gjorde samma sak tillbaka förutom att han låg inte ner.

någon timma efter så hjälpte hans andra 3 polare honom och försökte spöa mig men sedan kom lärarn och hade ett snack med dom.....

Dom är 1 år äldre än mig........ :evil:

en annan....

Några av mina bästa polare gjorde mig så förbannad att jag ströp min bästa polare så att han inte kunde annas på minuter och där låg han på backen.......

Ångrar det fortfarande........ :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han började bli irriterad och sparkade på mig sen kastade jag en frisbee i ryggen så han fick ont..... :rolleyes:

Sedan så sparkade han ner mig på backen och jag gjorde samma sak tillbaka förutom att han låg inte ner.

någon timma efter så hjälpte hans andra 3 polare honom och försökte spöa mig men sedan kom lärarn och hade ett snack med dom.....

en annan....

Några av mina bästa polare gjorde mig så förbannad att jag ströp min bästa polare så att han inte kunde annas på minuter och där låg han på backen.......

du kunde ju dödat han
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Samus the king @ 01/09-2004 18:05:34)

en annan....

du kunde ju dödat han

jag vet....... ;)

men han var inte sur på mig efter några dagar..........

så börja vi va igen......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...