Offline Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Har ni vart med om ett slagsmål i er skola någon gång? jag ska spöa en av skolans största idioter imorgon.. så jag kom på att fråga om ni har vart med/sett på i en slagga..så har ni det? och hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag och min förra polare hade en fight i skolan.. Han började bli irriterad och sparkade på mig sen kastade jag en frisbee i ryggen så han fick ont..... :rolleyes: Sedan så sparkade han ner mig på backen och jag gjorde samma sak tillbaka förutom att han låg inte ner. någon timma efter så hjälpte hans andra 3 polare honom och försökte spöa mig men sedan kom lärarn och hade ett snack med dom..... Dom är 1 år äldre än mig........ :evil: en annan.... Några av mina bästa polare gjorde mig så förbannad att jag ströp min bästa polare så att han inte kunde annas på minuter och där låg han på backen....... Ångrar det fortfarande........ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag och min förra polare hade en fight i skolan.. Han började bli irriterad och sparkade på mig sen kastade jag en frisbee i ryggen så han fick ont..... :rolleyes: Sedan så sparkade han ner mig på backen och jag gjorde samma sak tillbaka förutom att han låg inte ner. någon timma efter så hjälpte hans andra 3 polare honom och försökte spöa mig men sedan kom lärarn och hade ett snack med dom..... Dom är 1 år äldre än mig........ :evil: en annan.... Några av mina bästa polare gjorde mig så förbannad att jag ströp min bästa polare så att han inte kunde annas på minuter och där låg han på backen....... Ångrar det fortfarande........ :) du kunde ju dödat han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag tycker iaf att våld löser inga problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 ne, men i vissa fall så e det det enda som får *host*idioterna*host* att fatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag tycker iaf att våld löser inga problem! Våld löser många problem... :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag löser typ alla mina problem med våld :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Det är rätt, 0013! :evil: Men ärligt, våld löser många problem... Mest om respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 mm..Men kan inte ni berätta vad NI har vart med om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag bråkar inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 nehe..men ibland så måste man nästan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Samus the king @ 01/09-2004 18:05:34) jag och min förra polare hade en fight i skolan.. Han började bli irriterad och sparkade på mig sen kastade jag en frisbee i ryggen så han fick ont..... :rolleyes: Sedan så sparkade han ner mig på backen och jag gjorde samma sak tillbaka förutom att han låg inte ner. någon timma efter så hjälpte hans andra 3 polare honom och försökte spöa mig men sedan kom lärarn och hade ett snack med dom..... Dom är 1 år äldre än mig........ :evil: en annan.... Några av mina bästa polare gjorde mig så förbannad att jag ströp min bästa polare så att han inte kunde annas på minuter och där låg han på backen....... Ångrar det fortfarande........ :) du kunde ju dödat han jag vet....... ;) men han var inte sur på mig efter några dagar.......... så börja vi va igen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.