torsktrynet Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Om nån gör det säg vad ni heter och vad erat företag heter. Jag heter Elias Persson och mitt företag Imperiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Vad gör man? Vad är addresen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Vad heter sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 www.tycoononline.nu, Det är ett textbaserat affärsspel, ganska roligt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 www.tycoononline.nu, Det är ett textbaserat affärsspel, ganska roligt faktiskt. Sidan funkar inte just nu men jag hoppas den funkar senare för att det verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 http://www.tycoononline.nu, det var ett , i adressen innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 vad gör man där inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Mitt företag heter 0013 olja AB. Hur mycket är avgiften för att logga in mer än 2 ggr per dygn för hur många dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 På den sidan heter jag Jezper Lind & mitt företag heter Chain corp. Ligger just nu 58:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 det var bra chain. monkeyicland på to gör man ett företag och kan anstäla folk och sälja aktier och köpa afärer och fabriker och så gå in på sidan för mer info :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Men kan inte ni donera lite till mig. Iaf köpa aktier från mig? Snääääääääälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Mitt företag heter Fin olja och jag heter Max Holm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.