0013 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ett tips att käna iKr. Köp en aktie av mig tex. Och försök nå andra kompisar i ett medelande och säg att man ska köpa aktier av den så ökar ens egen plus att dom som köper aktien får mer utdelning ju mer medlemmar. Så köp aktier av mig och gör som jag sa. Eller från nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ett tips att käna iKr. Köp en aktie av mig tex. Och försök nå andra kompisar i ett medelande och säg att man ska köpa aktier av den så ökar ens egen plus att dom som köper aktien får mer utdelning ju mer medlemmar. Så köp aktier av mig och gör som jag sa. Eller från nån annan. Kan man få reda på vad din aktie står i vóch vad ditt företag heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 På börsen står min aktie. 0013 AB heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 På börsen står min aktie. 0013 AB heter det. Men hur mycket den kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 105 hitils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tappe Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag heter Gustav Svensson och mina aktier ligger på 307 just nu, Ett tips är att inte sälja dom förrän man kommer ganska högt, för man får mer pengar för dom då :idea: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Nu heter mitt företag 0013 Reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olle91091 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Självklart e man medlem där, mitt företag heter Aspect AB, jag heter Olle Bull samt har ett antal fabriker, butiker å kontor. Har 64 i mark, all används... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det finns ju aldrig personal till konoren och det är ju för att man känar ju as mycket på dem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag har 2 Grafiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag har 2 Grafiker. jag hittar aldrig några sånna jag har as mycket pengar och sånt, men jag har aldrig de personal jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag spelade det me en kompis fast ajg har glömt vad den heter fast d var ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.