0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har 2 Grafiker. jag hittar aldrig några sånna jag har as mycket pengar och sånt, men jag har aldrig de personal jag vill ha Nu har jag 2 reklmabyråer och 23 grafiker. bara 4 jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har 2 Grafiker. jag hittar aldrig några sånna jag har as mycket pengar och sånt, men jag har aldrig de personal jag vill ha Nu har jag 2 reklmabyråer och 23 grafiker. bara 4 jobbar. hehe jag har bara 4 grafiker och 2 hotellarbetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag blir medlem där nu hur gör jag ett företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag blir medlem där nu hur gör jag ett företag? du ska bygga en massa fabriker och sånt sen så ska du få pengar annars så kan du vara bösh haj som bara sattsar på aktier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 gör jag rätt om jag trycker på starta och gör uppgifterna där och sen "ok"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 gör jag rätt om jag trycker på starta och gör uppgifterna där och sen "ok"? jo det gör du sen är det bara att prova sig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ok men jag hr fastnat igen vad gör jag nu?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Tips att komma igång: Välj vete eller Fisk som specialitet och bygg vetefällt eller fisk grej beroende på vilken specialitet du har. Sen välj personal och gå in på arbetslösa personer och välj bonde elle fiskare. anställ om det finns nån och sen så vänta nåra minuter och välj placera på Min personal. Du kan ha 3 personer per fabrik och 2 per butik och kontor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 oj jag valde trä :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 kan man ha fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det gör inget man kan välja stEn också men INTE OLJA OM MAN ÄR NY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 kan man ha fler? nej du får inte ha fler än en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.