0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Det kanske går bra i början men så länge du bara har en skog går det inge bra med butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag har 6 st fabriker som jag får färsk fisk från och 2st som omvandlar den till fryst fisk. sen har jag en grisfram och ett slakteri. 2st livsmedels butiker och 1 kiosk.3st hotell och 4 reklam byrår. Men tjänar inte så lite då=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 går ganska bra a1350 ikr har uppygd kiosk uppbygd skog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 2 uppbyggda kontor och en vetefarm. På en dag har tjänar jag ca 10000 ikr. Kom ihåg att du måste köpa in saker till kiosken tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 2 uppbyggda kontor och en vetefarm. På en dag har tjänar jag ca 10000 ikr. Kom ihåg att du måste köpa in saker till kiosken tror jag. nej du behöver inte köpa du kan göra frabriker som gör de saker som göra så att kiosken kan sälja det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 märkte det nu vad ska man bygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Ja men pengar som pengar Bloko. Jag tror... När klicka på bygg en ny butik och sen kolla vad kiosk behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 så nu har ja isstälet skog,sågverk och bondgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 så nu har ja isstälet skog,sågverk och bondgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 e de gratis att bli me i tycoononline?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 e de gratis att bli me i tycoononline?? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.