Night-Killer Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Hur klara man Mega Pirate på ett enkelt sätt????? Jag har försökt testa alla saker men jag kan inte hitta non bra taktik... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Du vet väl hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 ja... men jag vill veta om non annan har en bra taktik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Ja du... Har du många Energytank, så strunta i "troopers" som Omega Pirate skickar ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 :D Du ska hoppa jätte närra hanns armar när han tar fram skölden som suger till sig skotten så kan du sjkuta på dom än då. Sen så dödar du trooperna han skickar ner sen så väntar du på att han ska synas som skelet och ladda upp meed plasma beam och skjut honom då kommer man se att han tar mycket skada och byter ställe på så säät dödar du honom och tappar ungefär 3-4 energi tankar!!!!!!!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 lägg en power bomb under han så går alla dom sköldarna av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg