linkis Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag vett inte rikt´tigt! men jag kan letta på internet? om jag hittar något" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag vett inte rikt´tigt! men jag kan letta på internet? om jag hittar något" vad är det du inte förstår :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 men.. vad menar ni med att "bygga presidenter i en låda"?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 men.. vad menar ni med att "bygga presidenter i en låda"?!? asså, min pappa säger att han fick så att han kunde bygga presidenter i/av en låda...ÄR det sant eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 vad... att om man liksom åker in i en sån där bonuslåda så att det kommer en president? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 vad... att om man liksom åker in i en sån där bonuslåda så att det kommer en president? Ja, så att man kan bygga presidenter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 vad kan dom göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 (Flamed Jirachi @ 06/09-2004 17:26:45) men.. vad menar ni med att "bygga presidenter i en låda"?!? asså, min pappa säger att han fick så att han kunde bygga presidenter i/av en låda...ÄR det sant eller? jo, det kan faktiskt stämma ;) om man tänker på det så kan man få en president genom en bonuslåda, precis som man kan få en pansarvagn, och pengar etc. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.