Gryphon Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Finns det nåt annat sätt att komma till beetleland än att fiska upp seadramon om inte finns det då nåt enkelt sätt att fånga seadramon på :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Kan man inte flyga dit med Birdramon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Man kan barra flyga dit om man har fott upp sedra mon... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ja det vet jag men finns det nåt enkelt sätt att fiska upp honom och kan nån dom exakta tiderna han är där :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Han är där hela tiden, men det är 1% chans, och du måste ha Amazing rod. Tror jag. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 :student: gå till en av legu agumon i "toy town" han beretar alt :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 tyvär finns det inget annat sätt än att fånga seadramon för att komma till beetle land första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Han är där hela tiden, men det är 1% chans, och du måste ha Amazing rod. Tror jag. :visslar: Fel av mig! Det är inte 1% chans, det är större än så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 man måste inte ha Amazing rod för att få tag i seadramon, det funkar med old rod också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Gör det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 ja, om man kastar roden tillräckligt långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Då är det väl lättare med Amazing rod. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg