Gäst Zero_Tolerance Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 japp. om man inte vill göra det svårt så får man skaffa amazing rod! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 som för övrigt KAN ta tid... det bästa kortet jag har är Monzeamon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 sjelv har man alla förutom "kugghjulett" :huh: har haft flera sådana :) så jag solde alla och trodde att jag skulle få fler... men ack nej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 var är Legu agumonen är det efter man klarat warumozeamon(vad är en legu agumon för nåt) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 jag har haft alla kort :D så har jag nu också en medaljav det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 det kanske va en tankomon men det e efter man har klarat warmuntsemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 var är Legu agumonen är det efter man klarat warumozeamon(vad är en legu agumon för nåt) :huh: "LegoAgumon heter ToyAgumon... Men det visste du kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 (Giga_Bowser @ 17/09-2004 14:54:53) var är Legu agumonen är det efter man klarat warumozeamon(vad är en legu agumon för nåt) :huh: "LegoAgumon heter ToyAgumon... Men det visste du kanske. och toy agumon liknar clear agumon bara att den syns tydligare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Ja det va toyagumon lr clearagumon lr tankomon men snacka med alla du kan hitta i toy town ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 eller ha shellmon i din stad så berättar han där oxå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg