Gäst Tutankoopa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 14 år har aldrig haft hål men gör det ont att sätta in tandställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 men det e ju inte så farligt att borra det är ju bara att bita ihop :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 men det e ju inte så farligt att borra det är ju bara att bita ihop :P Hihi! Jag har inte heller haft nåra hål. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag har inte haft nåra hål. Skulle kanske behöva tandställning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 hatar bedövning :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 bedövning är väll int så farligt! men... jag var jö bara 6 när jag gjorde de sisst! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag fick ta 3 sprutor när jag skulle bedövas.. Det gjorde rätt så ont, fast jag tänkte på annat (lol) så jag kände inte såå mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag fick ta 3 sprutor när jag skulle bedövas.. Det gjorde rätt så ont, fast jag tänkte på annat (lol) så jag kände inte såå mkt. det fick jag oxå, men då var det inte tre sprutor utan en spruta på 3 olika ställen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 måste gjort ont... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Ska till tandläkaren snart men dom ska bara ta några röntgenkort :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Ska till tandläkaren snart men dom ska bara ta några röntgenkort :D och så ska dem ta den här vassa saken som dem trycker allt vad dem kan mot tanden, då är man rädd att dem slinter och träffar köttet.Efter dem har tagit bilderna så konstaterar dem att du har hål och får borra några dagar senare. *surr**surr* aawwghh :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 och så ska dem ta den här vassa saken som dem trycker allt vad dem kan mot tanden, då är man rädd att dem slinter och träffar köttet. Efter dem har tagit bilderna så konstaterar dem att du har hål och får borra några dagar senare. *surr**surr* aawwghh :cry: Ja det är det som gör lite Ont men man klarar sig Allitid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.