thepokemon Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hej jag vet inte hur man tar sig över sprickorna i huset hur gör man eller vad SKa man göra? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Då har du alltså klarat pkmn-ligan!!! GRATTIS!! :D ... hmm... du ska cykla över dom men mach-bike!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Japp!Me Mach bike, då måste du va snabb!När man e på den högsta våningen så ska man cykla över sprickorna men då se du att d e en återgräns längst dit!Då ska du cykla och ramla ner i dom två mellersta sprickorna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hmm... det kan va ganska krångligt... med de sista nivåerna när man måste svänga... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jaa!Jobbigt...D jobbigast e nog att möta pkm på vägen...Jobbigt...Sen e d fånga Raquaza...Fick starta om några ggr...Men lyckats te sist fånga den me en Ultra ball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hmm... det gjorde ja me men jag klarade det på första gången :) tänkte använda masterboll på Latios.. fast jag mötte den aldrig... o nu har jag startat om.. (finns det nån annan som masterboll är bättre att använda på??) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Fast ball!Eftersom Latios e som pkm som kan rymma då ska man ha Fast ball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 oki tack!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hmm...vilklen ska man använda masterboll på då??! tycker du?! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 vet ej men kanske på...rayquaza?för jag hann inte fånga groudon! jag tänkte bara på att mina pokmemon skulle dö! så jag rymde från groudon :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 SPARADE DU INTE INNAN??! hmmm... ne du ska ta Rayquasa me ultraboll... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 går det? :huh: men vem ska man ha masterball på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg