Snake Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (L!nk @ 04/09-2004 20:24:22) (spider-man @ 04/09-2004 15:23:38) Det här verkar väll ändå FÖR GRYMMT ?!?!?!? Check this everyone HÄR TUFFA BILDER Klicka bara på bilder så kmr nå'ra grymma bilder dom har jag redan sett.dom har många sett innan du hade gjort det hära ämnet. Men om du har sett den så snackar jag inte med dej... :P jag har jue oxå sett den men om några andra vill se den så sätter jag upp en länk SÅ BLIR ALLA GLADA =) http://www.ngeb.net/e303/kirbyair_link.jpg :cool: Din brist på punkter gör dina inlägg svåra att läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 kritisera folk behöver man väl inte göra.... dna tråd håller på att spåra ur grabz... back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L!nk Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (Snake @ 04/09-2004 20:53:44) (L!nk @ 04/09-2004 20:24:22) (spider-man @ 04/09-2004 15:23:38) Det här verkar väll ändå FÖR GRYMMT ?!?!?!? Check this everyone HÄR TUFFA BILDER Klicka bara på bilder så kmr nå'ra grymma bilder dom har jag redan sett.dom har många sett innan du hade gjort det hära ämnet. Men om du har sett den så snackar jag inte med dej... :P jag har jue oxå sett den men om några andra vill se den så sätter jag upp en länk SÅ BLIR ALLA GLADA =) http://www.ngeb.net/e303/kirbyair_link.jpg :cool: Din brist på punkter gör dina inlägg svåra att läsa. Kuuuul för dej da. ÅTER TILL ÄMNET !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag ska lägga in en förbokning på spelet så fort dt går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L!nk Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Men v ad handlar det om ?? slåss man mot ganondorf eller blåbär.... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (redigerat) man slåss mot ganondorf så klart.... kolla på nintedo.com och sök på zelda så kan du kolla på nåra screenshots och en film Redigerat 5 September 2004 av orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L!nk Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Man ser jue inte ens ganondorf hur vet du då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 aaa hur vet du det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 ända sedan dom släppte Gamecube har dom hållt på med det spelet för i nån gammal nintendo tidning som jag har så får man se några bilder poå link och Ganondorf i asbra grafik...jag tror det var bilder från det här spelet...om jag får så kanske jag tar kort från tidningen och lägger in här..om ni vill se alltså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 hmm... kanske för att han har varit "the badguy" i vartenda spel innan, så varför skulle dom ändra nu.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) måsste bara ha det spelet!!!!!!!!!ville jag före också!ganondorf finns inte alls med på filmen orca och inte på bilderna heller!!! <_< Redigerat 6 September 2004 av spider-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 dt sa jag inte heller jag sa att jag tror dt :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg