-=jedi knight=- Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag vet hur man får mystery gift i FR/LG!!! gå till en affär och gå till lappen på disken och skriv "link togheter with all" då kommer snubben att babla om att du vet om mystery gift och blabla sen så ska du spara så har du den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Just d!D va så man fick den!Kommer bara ihåg man ska gå och säga nångting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag har den på ROM men jag har den i verkligheten också så det är inget o vara rädd för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Men jag vet inte va man använder Mystery Gift te...Vet nån här d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 du kan få biljeter från nintendo för att koma till dom två sista öarna du kan använda andra koder för att fightas mot nån när du linkar får du en present Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 weeee på dom får man ju deoxyx och lugia och ho-oh men får man den när man linkat lr vad menar du eller måste man skicka efter dom jag måste bara ha dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 det där med presenten är jag inte säker på men jag tror det har nåt med union room att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg