Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 tycker ni att jag ska köpa turtles för 150kr :gitarr: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 :lol: ja f*n!! jävligt tufft!! inte för att ja vet va det är för nått men det låter ballt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 ja,det ska du!!vart då nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 av en kompis i skolan han ska sälja sitt gamecube och alla spel :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 av en kompis i skolan han ska sälja sitt gamecube och alla spel :kung: ok,trodde det vr nån affär eller nått.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 tycker ni att jag ska köpa turtles för 150kr :gitarr: :P Klart du ska. :lol: Du tjänar 350. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Exakt du ska köpa det genast :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 :lol: ja f*n!! jävligt tufft!! inte för att ja vet va det är för nått men det låter ballt!! det är dom dära fyra sköldpadderna med svärd/dolkar/monshakos/pinne.tycker du ska köpa det fort som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 heregud va BILIGT :o, det e klart du ska köpa det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 öhh det var mig tvärtom om dyrt TVÄRTOM menar jag då :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 3 timmar att klara av första gången..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Suger lika mkt som en dammsugare.. Men kanske har lite köpvärde om det kostar 100kr.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg