0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jo o han vill så... Jag kan byta ut mina föräldrar mot en annan... Fast dom är inte rikare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 du 0013... ursäkta mig, men hur ser du egentligen på människoliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ööh.. va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 med tanke på dina inlägg så börjar jag undra vad du ser för värde i människors liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Tänk om det var dina egna barn. Som hade blivit skjutna i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 med tanke på dina inlägg så börjar jag undra vad du ser för värde i människors liv. Ja man undrar ju... 0013, skulle du låta dina föräldrar dö om du fick obegränsat med pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Asså Chihuahua vad menar du? Ness~: Det handlar inte om Pengar >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Asså Chihuahua vad menar du? Ness~: Det handlar inte om Pengar >_> Nä, men jag undrar om du skulle det, eftersom du verkar ha en liten vriden syn på människors liv.. Hon undrar hur du värde sätter männsikors liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Och det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Det betyder att du behöver gå till skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 GÅ 3,5 MIL!!!!??? Du är dummare än du verkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Det är snarare du som är dummare än du själv tror. Det är bara att läsa alla dina posts i det här ämnet så förstår man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.