dragon_66 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) klicka här Redigerat 4 September 2004 av dragon_66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Tyvärr förstod inte forumet din invecklade kod. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Tyvärr förstod inte forumet din invecklade kod. :D heheh nää ja troro inte heller det du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 nix, länken skrevs in fel, men om man tittar lite på den så kommer man fram till att länken är http://www31.brinkster.com/jabun/klickainte.asp så nu vet ni det. Och en kommentar till sidan: Jag har sett en annan sån här fast på engelska, den finns på 00fun.com. Väldigt irriterande fast egentligen är det jättelätt att komma bort från dem, fast jag väntar med att skriva nåt mer innan nån mer tittat på sidan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Säg hur man kommer bort från det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 håll intryckt Enter hela tiden eller tryck Ctrl + Alt + Delete och välj Avsluta Aktivitet och du är väldigt lat. Avsluta aktivitet kan komma att stänga alla öppna IT-program du har framme, så jag rekommenderar att hålla intryckt Enter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag blev smårädd... Jag trode det var ett virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 det är inte den första sajten där det händer konstiga grejer, som pop-ups och så. Det finns en annan länk till en annan sida. (har aldrig testat, men det ska visst va så, såg länken nånstans) Går man in där så tar det ett par sekunder, sen stängs hela internet ner och du kan inte öppna Internet igen. Lösningen blir en ominstallation av datorn, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Det räcker med att rensa HDDen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag tror inte att nån på det här forumet behöver nån hjälp med att hitta länken, Chihuahua. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag var på en sida där miljontals fönster med en massa gröna smilies poppade upp...där hjälpte det inte med Ctrl+alt+delete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 anledningen till att jag skrev den var att den första länken var felgjord, och folk här undrade vilken länk det var. Annars hade jag inte skrivit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.