DarkDragoon Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag försöker att bli en mästare på beybleding :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 varför?det suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Haha försök att slå mig. Det blir inte lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 försök inte på mig tar fram min Japanska Draciel Fortress med min styrnings hand kontroll smäller till alla jag har bästa Deefense :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Då tar jag min ihop byggda och krashar sönder allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 inte lägg för mig min har jätte bra försvar om du misslyckas så tar jag stor kraft och åker till din beyblade med full styrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Men min har sånt där Magnet fält grejs som i TV-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 beyblde e ju för 3-åringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 håller med orka skryta om ens leksaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Du behöver inte skriva här om du bara ska tjata :angry: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Beyblade e rätt bra! Kai e så snygg!^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 fick idag en Metal Draciel och en Radio styrd beyblade sorten var Master Dragon. köpte dem båda i loppmarknad för 150 kr dem där båda.2 beyblade produkter 150 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.