zelda_z Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 vet någån nån bra musik hemsida mp3 musik alltså :gitarr: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Näe sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 http://www.yourmp3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men du vet väl att det kostar? men jag har köpt ett pogram, där jag lagligt kan ladda ner musik och film!men det kostade ju att köpa den pogramen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men du vet väl att det kostar? men jag har köpt ett pogram, där jag lagligt kan ladda ner musik och film!men det kostade ju att köpa den pogramen... vad heter programmet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men du vet väl att det kostar? men jag har köpt ett pogram, där jag lagligt kan ladda ner musik och film!men det kostade ju att köpa den pogramen... programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 mp3.com kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Vet inte om den här sidan är olaglig men tror det.. ej säker.. http://music.lycos.com/downloads/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (Zong_zui @ 13/09-2004 17:16:59) programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa dt e ju visst laglit om man har en laglig pogram! <_< :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (Shark @ 14/09-2004 15:50:23) (Zong_zui @ 13/09-2004 17:16:59) programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa dt e ju visst laglit om man har en laglig pogram! <_< :meddum: Alla Kazaa e virus magneter! <_< dc++ e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 ja nu ska vi inte spåra ut ur tråden hörni! Och inte prata om fildelnings program för den delen heller! Det beror på om du menar att lyssna på musik eller ladda hem. Om du menar lyssna så kan du ju använda Winamp's radio kanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.