Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

Här kan ni prata om fördelar och nackdelar med de olika presidentkandidaterna, vilka ni gillar mest, vilka ni vill ska vinna, vilka ni inte vill ska vinna o.s.v.

 

Jag lossade på tortyren-trådarna eftersom jag tyckte att de inte kändes speciellt aktuella längre, och gjorde istället denna. Eftersom det är presidentval i USA om inte alltför lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst lubb_lisa

Jag hatar bush!!

han är alkohalist!! har kört rattfull flera ggr och hade jätte dåliga betyg!! och så fuskade han också det va inte han som vann valet förra gången!! :angry:

Redigerat av lubb_lisa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl up till amerikanarna att välja president, men antagligen vinner bush som är bäst på att hitta på dåligt roliga ord, eller så vinner karry, vilket jag inte hoppas på, eftersom då kommer ekonomin i sverige säkert gå lite segare eftersom kriget i irak ökade exempel stål produktionen i sverige eftersom usa skulle bygga nya saker och sånt...

 

(men samtidigt inte)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kerry borde vinna.

 

Om han vinner händer iallafall nåt, Bush står ju bara och kollar på om trupper blir dödade i Irak, Kerry kan iaf få ordning i Irak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar bush!!

han är alkohalist!! har kört rattfull flera ggr och hade jätte dåliga betyg!! och så fuskade han också det va inte han som vann valet förra gången!! :angry:

Lubben har helt rätt, enligt mina åsikter, helt rätt. Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...