Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"Some say i'm a dreamer. But I'm not the only one. I hope some day that you join us. And live the world as one."

 

Nåväl, även om komunismen är trevlig/bra på alla vis och även om jag själv är det och det var jag som tog upp det så ka vi inte skena iväg på det alltför mycket.

 

Nu kan vi återgå till att disskutera det "vackra landet i väst."

Jag blev bara lite nyfiken, varför citerar du ur en John Lennon-låt? (Imagine)

Bara undrar, vet inget om honom. Har det han sjunger att göra med sånt här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Chihuahua @ 09/09-2004 18:02:47)

"Some say i'm a dreamer. But I'm not the only one. I hope some day that you join us. And live the world as one."

 

Nåväl, även om komunismen är trevlig/bra på alla vis och även om jag själv är det och det var jag som tog upp det så ka vi inte skena iväg på det alltför mycket.

 

Nu kan vi återgå till att disskutera det "vackra landet i väst."

Jag blev bara lite nyfiken, varför citerar du ur en John Lennon-låt? (Imagine)

Bara undrar, vet inget om honom. Har det han sjunger att göra med sånt här?

Lennon hatade USA, innerst inne. ;) Dessutom så svarade jag på nåns inlägg om att Kommunister var drömmare. Kommunismen går att genomföra.

 

Drömmer om att Karrey ska förlora? Va?! Jag hoppas ju att den snubben vinner, han är ju åtminstånde bättre än Bush även om han inte är bra.

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan väl få ha sina egna åsikter... om 0013 hoppas på att bush vinner behöver inte ni skrika är du dum i huvet...

 

 

iaf.. jag hoppas då på att ingen vinner valet... :P att usa avskaffar sig presidenten

Han är dum i huvudet! Och det ska jag bevisa Här >>>> KlickaMig! <<<<<<

 

Om du hittar någonting vettigt så skicka ett PM till mig..

Redigerat av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det spelar ingen roll vem som vinner för både Kerry och Bush är samma sorts människa dom tänker likadant så det spelar ingen roll vem som vinner. Kerry ville också starta krig i Irak så hade han varit president så hade det blivit krig endå!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...