Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Haha, ni kan allt få en att skratta.

 

Bobby: Jag skrev ju att 95% av USA:s regering består utav vita. Inte 100%. Powel hör ju till de 5% svarta.

Skriv då vad som inte stämmer med det jag skriver. Vad är det för rykten du snackar om? Snälla skriv det, för annars lär ju ingen tro på dig. "Jag sticker pga av Jellyfish." Det var nog den bästa du, om du gör det har du ju verkligen loosat. Men jag kommer inte sakna dej.

 

Kassler: Illa? Jag ville ju att folk skulle kunna ta del av, och kommentera, en disskus som jag och Bobby hade. Inget fel med det.

Lämna in en protestlista du.

 

Förövrigt så kan jag meddela er att enligt dagens Aftonbladet så har läkare analyserat Bush olika uttalanden och kommit fram till att han är på väg att få Altzheimer. Läs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

Haha, ni kan allt få en att skratta.

 

Bobby: Jag skrev ju att 95% av USA:s regering består utav vita. Inte 100%. Powel hör ju till de 5% svarta.

Skriv då vad som inte stämmer med det jag skriver. Vad är det för rykten du snackar om? Snälla skriv det, för annars lär ju ingen tro på dig. "Jag sticker pga av Jellyfish." Det var nog den bästa du, om du gör det har du ju verkligen loosat. Men jag kommer inte sakna dej.

 

Kassler: Illa? Jag ville ju att folk skulle kunna ta del av, och kommentera, en disskus som jag och Bobby hade. Inget fel med det.

Lämna in en protestlista du.

 

Förövrigt så kan jag meddela er att enligt dagens Aftonbladet så har läkare analyserat Bush olika uttalanden och kommit fram till att han är på väg att få Altzheimer. Läs.

om ja ska va ärlig så tycker ja att d e synd om honom...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

Bush vet nog inte hur d känns att vara ute i krig som kerry känner. ;)

Kerry är Vietnam Veteran medans Bush vet bara hur d är att starta krig.

Om Bush blir omvald så blir d nog större risk för terrordåd va ja tror man vem vet ;) Kerry kommer att ta bort trupper från Irak men d finns fångar i Irak som e oskyldiga som saddams kvarlevor tar hand om... men vem vet...

 

(sorry för dubbel :( )

Redigerat av Herr.Kaio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://goldpool.net/finn59fel/artiklar.htm

 

 

Michael Moore bygger upp nästan hela sin film på 59 lögner och felaktigeter. Vi vill upplysa biobesökarna om att mycket av det de ser i filmen är grova snedvridningar av fakta samt rena lögner.”

 

Detta säger Marcus Åvall, samordnare för nätverket.

 

 

 

 

 

Jag tog faktist den där PM-konversationen som ett personligt påhopp angående mina åsikter!

Förstår inte att jag inte tog chansen att få dig avstängd när jag hade den!

Hmmm <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Micheal Moore bygger knappast sina filmer på lögner. Den där liberalen vet inte vad han snackar om, liberalen vill få verkligheten att se bättre ut än vad den är.

Se Moores filmer så fattar ni att det är sanning. Rätt igenom.

 

Och jo, det stod visst i Aftonbladet igår att enligt läkare verkar Bush vara på god väg seniliteten.

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta tjafs om att Bush ska dö är löjligt, jag menar tror ni verkligen att det var Bush själv som kom på hela "krig mot Irak" grejen. Det är ju en stor lögn det var säkert fyrtio kanske mer till som kläckte iden och tillsamans med Bush utförde den han hade bara en del i det hela!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish, fy! Man ska inte lägga upp privata-konversationer på ett forum bara för att man vill bevisa att personen är dum.. Bush är inte särskilt bra president men man behöver inte vara elak mot folk som tycker att bush är bra. :D

 

Du får faktiskt fråga om han godkänner att du lägger upp konversationen innan du lägger upp den. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...