Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Iraks folk har ju inte kunnat avsatt Saddam, många stöttade honom och resten var för rädda för att kunna göra något, Iraks folk var ju inte enat!

Jag tycker att dom här som tar gisslan nu är värre än Bush och Amerika (som jag inte har något emot, och jag kan meddela att jag absolut inte är sjuk bara för att jag inte hatar Bush jag skiter i vad han gör men jag hatar honom inte för det)

Alla kan ju inte sörja för andra folk dör hela tiden det är naturens gång den kan man inte göra något åt. Vissa har bara turen att dö tidigt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Iraks folk har ju inte kunnat avsatt Saddam, många stöttade honom och resten var för rädda för att kunna göra något, Iraks folk var ju inte enat!

Jag tycker att dom här som tar gisslan nu är värre än Bush och Amerika (som jag inte har något emot, och jag kan meddela att jag absolut inte är sjuk bara för att jag inte hatar Bush jag skiter i vad han gör men jag hatar honom inte för det)

Alla kan ju inte sörja för andra folk dör hela tiden det är naturens gång den kan man inte göra något åt. Vissa har bara turen att dö tidigt! :lol:

om bush var bredvid mig framför datan skulle jag halshuga honom.men imoron kl 03.00 på natten sammlas Bush jäveln och kerry i ringen för valet. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

joho!

Typ 100ggr minst

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "Minst 100 gånger!", "...i hundra år" eller liknande. Nonsens. Irak har aldrig hotat att attackera USA. End of story.

 

Krystal: Skulle du vilja dö nu? USA skötte invasionen på fel sätt. Om de nu skulle göra något över huvud taget så tycker jag att man borde samlat en grupp i Irak som ver emot Saddam (för det fanns det) istället för att skjuta skallen av varenda en och låta Bagdad brinna som en fackla. Kanske var upproret på gång? Det vet ju inte du. Klart att Irak inte var enat, och just därför skulle man ju göra uppror. Dah.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jellyfish @ 30/09-2004 23:10:15)

joho!

Typ 100ggr minst

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "Minst 100 gånger!", "...i hundra år" eller liknande. Nonsens. Irak har aldrig hotat att attackera USA. End of story.

 

Jo det har dom viist... . slut!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 01/10-2004 13:04:16)
(Jellyfish @ 30/09-2004 23:10:15)

joho!

Typ 100ggr minst

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "Minst 100 gånger!", "...i hundra år" eller liknande. Nonsens. Irak har aldrig hotat att attackera USA. End of story.

Jo det har dom viist... . slut!

Nej. Ge exempel. USA får in dagliga Terror-hot, men aldrig något från Irak.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jellyfish @ 01/10-2004 15:02:12)
(0013 @ 01/10-2004 13:04:16)
(Jellyfish @ 30/09-2004 23:10:15)

joho!

Typ 100ggr minst

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "Minst 100 gånger!", "...i hundra år" eller liknande. Nonsens. Irak har aldrig hotat att attackera USA. End of story.

Jo det har dom viist... . slut!

Nej. Ge exempel. USA får in dagliga Terror-hot, men aldrig något från Irak.

bush har iaf sagt det... och han är iaf pålitlig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 01/10-2004 15:06:45)
(Jellyfish @ 01/10-2004 15:02:12)
(0013 @ 01/10-2004 13:04:16)
(Jellyfish @ 30/09-2004 23:10:15)

joho!

Typ 100ggr minst

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "Minst 100 gånger!", "...i hundra år" eller liknande. Nonsens. Irak har aldrig hotat att attackera USA. End of story.

Jo det har dom viist... . slut!

Nej. Ge exempel. USA får in dagliga Terror-hot, men aldrig något från Irak.

bush har iaf sagt det... och han är iaf pålitlig

Hihi, det där var dagens :)

 

Nej, faktiskt. Irak har aldrig ens rört USA. Bush, Cheney, Ashcroft och c.o ville in dit p.g.a vad? Ni får 3 gissningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 01/10-2004 17:06:45)
(Jellyfish @ 01/10-2004 15:02:12)
(0013 @ 01/10-2004 13:04:16)
(Jellyfish @ 30/09-2004 23:10:15)

joho!

Typ 100ggr minst

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "Minst 100 gånger!", "...i hundra år" eller liknande. Nonsens. Irak har aldrig hotat att attackera USA. End of story.

Jo det har dom viist... . slut!

Nej. Ge exempel. USA får in dagliga Terror-hot, men aldrig något från Irak.

bush har iaf sagt det... och han är iaf pålitlig

bush han vill spränga alt olja i irak det finns jätte mycket olja.han vill bara spränga fram alt den där bögen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...