ja som håller med att göra världen till h*lvete j*vla rasister dem är dem har krigat hundra tals gånger.mest mot Afrika.Vissa gillar inte bush, vissa gillar honom och vissa är allmänt dumma i huvudet! ;)
The Official Usa-election Thread!
Trevligt, mysigt.. Men varför är jag dum i huvvet? Bara för att jag tycker bush gjorde fel...?Vissa gillar inte bush, vissa gillar honom och vissa är allmänt dumma i huvudet! ;)
vad i helsike snackar du om?????(0012 @ 10/10-2004 17:54:13)men jag tycker inte om bush så jag fattar inte varför du säger så om mig 0012
du säger han har räddat världen´.han har gjort ett land till h*lvete.har dem redan haft valet av John kerry och Guorg bush
jag var ju sarkastisk när jag sa så!!!!
han har inte gjort ett enda skit förutom att starta ett jävligt dumt krig!!!! :angry:
NesseN: sa inte att du var dum i huvudet bara att vissa är det och då på pekar jag inte dig som dum i huvudet.
ALLA FÅR TYCKA SOM DOM VILL!!! OCH JAG SJÄLV GILLAR VARKEN KERRY ELLER BUSH DOM E LIKA STORA KÅL SUPARE BÅDA TVÅ!!!!
men jag gillar inte heller irakier för dom e muslimer oh det kan jag inte me, det är en så mysko tro enligt min mening. Men jag har annars inget emot något folk slag varken irakier, norrmän, m.m :lol: (NesseN: Har ingen lust att bråka med dig mer, lättare om vi slutar att tjafsa med varandra och håller en trevligare ton!) ;)
Vem var det som började egentligen.. >_>
Men iaf, struntsamma.
Ehh! faktiskt ingen aning men det var onödigt (man är väl på fuska. se för att få hjälp och för att ha kul med andra) något i den stilen!
Jag kan vara jävligt envis men jag vill inte bli ovän me nån! :lol:
kerry verkar vara bättre än bush iaf
Vem vet vad Kerry tar sig till när han blir president om han blir det alltså, han kan bli bättre än Bush eller sämre!
Det han vissar nu är ju bara ett yttre för att få röster!
ja men det gör ju alla
Jäpp! har inte sagt någe annat heller! ;)
En äkta kristen, inte sant? Förtrycker andras religioner.NesseN: sa inte att du var dum i huvudet bara att vissa är det och då på pekar jag inte dig som dum i huvudet.
ALLA FÅR TYCKA SOM DOM VILL!!! OCH JAG SJÄLV GILLAR VARKEN KERRY ELLER BUSH DOM E LIKA STORA KÅL SUPARE BÅDA TVÅ!!!!
men jag gillar inte heller irakier för dom e muslimer oh det kan jag inte me, det är en så mysko tro enligt min mening. Men jag har annars inget emot något folk slag varken irakier, norrmän, m.m :lol: (NesseN: Har ingen lust att bråka med dig mer, lättare om vi slutar att tjafsa med varandra och håller en trevligare ton!) ;)
JellyFish: NU har du verkligen gått för långt, KRISTEN!!! jag aldrig i livet avskyr allt som har med religon att göra. JAG AVSKYR GUD! och då kan jag väl för fasiken inte vara kristen! :evil:
Men endå tror du att han finns.. Eller? :P
Du är väl en religons hatare kanske.. Du har väl riktat in dig på muslimerna =/
JellyFish: NU har du verkligen gått för långt, KRISTEN!!! jag aldrig i livet avskyr allt som har med religon att göra. JAG AVSKYR GUD! och då kan jag väl för fasiken inte vara kristen! :evil:
Du skrev ju att du hatar irakier för att de är muslimer. Borde du då inte hata Amerikanarna för att dom är kristna?
Dina argument har sina luckor och du faller däri.
Jo >______________>JellyFish: NU har du verkligen gått för långt, KRISTEN!!! jag aldrig i livet avskyr allt som har med religon att göra. JAG AVSKYR GUD! och då kan jag väl för fasiken inte vara kristen! :evil:
Du kanske ska tänka innan du skriver
f*n vad alla klagar på mig! (och ska jag vara ärlig så skiterjag i det)
Jag kan sattsa hela mitt liv på att gud inte finns!
Jag hatar allt som har med Gud att göra sedan spelar det ingen roll från villket land dom kommer ifrån.
Och det är inte personerna som tror på honom som jag hatar utan bara tron.
Och föresten om han finns varför har då så många det förjävligt!
Gud är en livlina för dem som känner sig osäkra!
Jag har en kompis som är kristen, alla mobbar henne. Men inte jag, jag tycker synd om henne och hjälper henne. (tänk efter själva innan ni anklagar mig) <_<
Du verkar lite osäker själv...
Mmm... Krystal kan inte Skillja på Kristendom och Gudtro :lol:
värst vad alla gaddar upp sig mot mig, jämt!
NesseN: varför skulle jag vara osäker?
0013: skit samma tycker lika illa om båda två!
men hur kan du göra det om du inte ens vet vad det är? :lol: