Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

fattar ingen alla barns framtid i irak dött ut helt....det fins inte en enda irakier kvar som inte har mist sin nära släkt..och inte bara det barnen e blinda,döva,illamåendet,skräcken...f*n buch har förstört en helt lands framtid!!! :angry: :( :angry: :( :angry:

 

jag skulle vilja berätta mer om människorna men det kan ni ju lista ut själva...man e inte frisk efter ett krig!!

 

f*n asså sjukhusen e fullproppade,barnen e allvarligt skadade...

ni ser säkert på nyheterna att det e väldigt dåligt system på sjukhusen..varför...för att stackars irakierna får ingen chans att komma igång!!

 

barnen går runt utan föräldrar,systrar,brorsor m.m

 

Att Buch kan sitta helt skönt utan att tänka på vad han gör!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vad skulle hänt om bush struntade i vad som hände i mellanöstern.Då skulle kanske ännu mer dött av terrorattacker och bush måste ha det rätt svårt med tanke på alla hotelser som man ser var tredje dag på tv.Inte för att jag är en bush-f*n men jag bryr mig inte så mycket vad som händer.själv tycker jag att tv skall sluta visa dåliga irak nyheter och leta upp roliga nyheter istället.för man vet att det händer terror i irak hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte är det Bush och Amerika som dödar alla oskyldiga i Irak!!!!

Det är ju Irakierna som dödar varandra med en massa terrordåd, dom ger sig på varandra och dom dödar Amerikanerna som är där för att hjälpa till inte bryr sig teroristerna från irak sig om sitt eget folk dom har ju ihjäl flera hundra oskyldiga per dag bara för att dom gillar bråk!

 

NesseN: är du verkligen stolt över vad du själv säger??? Hur kan du sitta och tycka att flera amrikaner ska dö, du kan ju inte vara så klok. Dom Amerikaner som är i Irak är där för att hjälpa till att bygga upp igen, dom forslar dit mat och ser till så att det går att dricka vattnet, men i stället för att få tack så blir dom dödade av bomber som terorister från Irak har lagt ut e det riktigt rätt!!! dom kvinnor och män som är i Irak har åkt ditt för att hjälpa till och tjäna sitt hemland.

Och hur tror du det käns för de anhöriga hemma i Amerika när dom får höra att någon dom älskar har dött???

Hur skulle du känna om någon kom hem och berättade att din pappa/mamma hade dött av en bilbomb i Irak, och att du sedan får höra att fler borde ha dött från ditt land????

 

Visst många oskyldiga, Irakier har dött av saker som Amerika har gjort.

Men man kan se det på ett sätt Bush startade kriget av två anledningar för att hämmnas terror dådet mot world trade center och för att hjälpa irakierna!

Inte utrotade Hittler judar och Zigenare, m.m för att dom behövde det, det ser jag som en värre sak en det lilla krig som amerika startade!!!

(det här blev långt men jag vill få med min mening)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du vill leka dum.. Inte sant?

 

Krystal: Jag är klok. Och jag tycker faktiskt att du verkar tycka att amerikanerna är mer värda än irakierna.. -.-

Fattaru själv vad usa har gjort mot irak? De har störtat saddam?.. Vad mer, jo påstått att de har massförstörelse vapen, krigat för olja, mördat oskyldiga.

Irak kunde fixat det där själv, de hade nog störtat saddam själva byggt upp ett samhälle, FN kanske skulle skickat lite trupper och hjälpt till.. Men varför i h*lvete skulle usa gå in i Irak?!? Jo just det, det var ju den där attans oljan.

 

EDIT: Missa ett ord.

Redigerat av NesseN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du vill leka dum.. Inte sant?

 

Krystal: Jag är klok. Och jag tycker faktiskt att du verkar tycka att amerikanerna är mer värda än irakierna.. -.-

Fattaru själv vad usa har gjort mot irak? De har störtat saddam?.. Vad mer, jo påstått att de har massförstörelse vapen, krigat för olja, mördat oskyldiga.

Irak kunde fixat det där själv, de hade nog störtat saddam själva byggt upp ett samhälle, FN kanske skulle skickat lite trupper och hjälpt till.. Men varför i h*lvete skulle usa gå in i Irak?!? Jo just det, det var ju den där attans oljan.

 

EDIT: Missa ett ord.

:lol: Nej jag är itne dum...

:lol: :lol: "Jag är Klok" Det dummaste jag hört typ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...