Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

För mej funkar det, samt många andra på forumet. Var uppe på ett annat ämne för ett tag sedan.

Du har inte dyslexi, det skriver du alldeles för bra för. Vad jag tror du gör är att du inte läser mina (och andras) inlägg så noga. Men det har inte varit min mening att mobba dej, men jag vet själv att jag kan bli rätt hård i disskusioner.

MEN, snälla, svara på sakerna jag skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Microsoft O.o

Det var nån medecin som man gjorde så man slutade röka och gick ner minst 8 kilo

Och FN bildades i USA.....eller nåt

Det där kommer ju inte från Bush personligen. Microsoft? Hur materalistisk får man bli? Nämn tre bra saker som USA/Bush gjort, inga j*vla dataföretag utan goda handlingar som gynnat någon annan än de själva.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bush= en idiot som vill förstara både irakernas och alla barnens framtid.

 

fattar inte hur buch kan sitta hemma med sin fru och barn medan han ger andras barn order och kickar de till irak för att de ska kriga...???????????????????????????

 

 

Buch=psychopat

 

:angry: :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det andra jag skrev

Fått bort Saddam från Irak

HAn ha rfått Tidningar att sälja

Bush gjorde hela den här proceduren för oljan och för att kunna leva upp tll sin far. Nu är det bara så här - man kan inte bomba bort en regim, det funkar helt enkelt inte. Det borde alla förstå. Irak kommer aldrig bli bra, jag säger inte att det var det på Saddams tid, men då fanns det hopp. Med tiden skulle ett uppror kanske komma och med tiden så skulle Saddam och hans familj dö.

Men nu, finns det inget hopp. Inte ens tiden. j*vla Bush, jävel.

 

Fått tidningar att sälja? På vilket sätt gynnar det någon, förutom tidningssnubbarna. Det vi läser om är ju Bush stupiditet, han började knappast freaka loss med massa bomber för att tidningar skulle sälja. Jösses...

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...