💬
Logga in
Fuska.se

The Official Usa-election Thread!

931 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling

titta på den hära. :lol: the george bush fun själv vet jag inte vem som ska vinna.har nästan inte hört ett skit.

jättekul... <_<

Nivå 11 · Veteranfuskare

hoppas bush vinner... då får vi nog lite fred

:D

26 Sep 2004

:D

det var nog det mest onödvändiga jag har sett <_<
27 Sep 2004

titta på den hära. :lol: the george bush fun själv vet jag inte vem som ska vinna.har nästan inte hört ett skit.

allt d där som e skämt om saddam o sånt e bara töntit... <_<
28 Sep 2004
Nivå 3 · Lärling

HAHA!
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Ska man skratta eller gråta....?
Nivå 11 · Veteranfuskare
(Jellyfish @ 28/09-2004 12:03:25)

HAHA!

Moget Z_Z

Det är ju p.g.a. kriget saddam gick bort... Men ni älskar väll saddam och vill att han ska hamna i fängelse i Sverige sen rymma med sveriger värsta brottslingar eller?

vad ska vi med saddam egentligen?

varför måste sverige få det värsta????

VARFÖR???!!!!!

kan dom inte bara skjuta honom?

Nivå 11 · Veteranfuskare

lol.... Om du snattade en sak skulle du vilja bli avrättad då eller?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Vad har saddam snattat? Ett land? Det ser jag mer som grov grov stöld.. om inte mer men vill inte flooda.

29 Sep 2004

han har ju dödat jätte många...fattar inte varför sverige ska blanda sig i.

Nivå 3 · Lärling
(0013 @ 28/09-2004 16:52:00)
(Jellyfish @ 28/09-2004 12:03:25)

HAHA!

Moget Z_Z

Det är ju p.g.a. kriget saddam gick bort... Men ni älskar väll saddam och vill att han ska hamna i fängelse i Sverige sen rymma med sveriger värsta brottslingar eller?

Nej, det gör vi givetvis inte. Det kan ingen frisk människa göra. Man kan även inte gilla Bush om man är frisk, enligt mej.

Bush, Blair, Saddam är samma skiten. Det hade verit bättre om man tagit bort Saddam på något annat sätt, om det Irakiska folket hade fått göra det själva. USA har ju dödat en massa civila och det hade knappast hänt om det egna folket (de civila) hade gjort slag i saken. Kanske hade det blivit uppror någon dag? Kanske hade en man av folket (eller från något annat land) rest sej mot diktatorn precis som på Kuba (då snackar jag om när bröderna Castro, Che Guevara och många andra gjorde uppror mot Batista)?

Men att skicka in en fet j*vla armé i ett land som aldrig har gjort något mot USA är idiotiskt. Ett land som aldrig hotat USA - bara för att få ut sin aggretion att Bin Laden fortfarande går lös.

I Micheal Moores film "Farenhight 9/11" så berättar en ur Bush stab att de fick i uppdrag att hitta något samband mellan Al-quiada och Irak.

Tragisk värld.

Det enda positiva med Bush är att man i himlen (eller var man nu kommer när man dör) kan säga att man dog i Undergången. Tänk er vad coolt.

"Var dog du?"

"Ah... En bussolycka"

"Du då?"

"Jag dog i den j*vla Undergången!"

Tänk er vad man skulle bli beundrad. För det är vad som kommer hända om vi behåller Bush ett tag till. Undergången.

Nivå 11 · Veteranfuskare

ööööööh... Aldrig hotat?

USA har fått minst 10000 Hotelser genom åren....

inte av irak väl?

Nivå 11 · Veteranfuskare

joho!

Typ 100ggr minst

Nivå 6 · Fuskare

Iraks folk har ju inte kunnat avsatt Saddam, många stöttade honom och resten var för rädda för att kunna göra något, Iraks folk var ju inte enat!

Jag tycker att dom här som tar gisslan nu är värre än Bush och Amerika (som jag inte har något emot, och jag kan meddela att jag absolut inte är sjuk bara för att jag inte hatar Bush jag skiter i vad han gör men jag hatar honom inte för det)

Alla kan ju inte sörja för andra folk dör hela tiden det är naturens gång den kan man inte göra något åt. Vissa har bara turen att dö tidigt! :lol:

30 Sep 2004

Iraks folk har ju inte kunnat avsatt Saddam, många stöttade honom och resten var för rädda för att kunna göra något, Iraks folk var ju inte enat!

Jag tycker att dom här som tar gisslan nu är värre än Bush och Amerika (som jag inte har något emot, och jag kan meddela att jag absolut inte är sjuk bara för att jag inte hatar Bush jag skiter i vad han gör men jag hatar honom inte för det)

Alla kan ju inte sörja för andra folk dör hela tiden det är naturens gång den kan man inte göra något åt. Vissa har bara turen att dö tidigt! :lol:

om bush var bredvid mig framför datan skulle jag halshuga honom.men imoron kl 03.00 på natten sammlas Bush jäveln och kerry i ringen för valet.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

joho!

Typ 100ggr minst

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "Minst 100 gånger!", "...i hundra år" eller liknande. Nonsens. Irak har aldrig hotat att attackera USA. End of story.

Krystal: Skulle du vilja dö nu? USA skötte invasionen på fel sätt. Om de nu skulle göra något över huvud taget så tycker jag att man borde samlat en grupp i Irak som ver emot Saddam (för det fanns det) istället för att skjuta skallen av varenda en och låta Bagdad brinna som en fackla. Kanske var upproret på gång? Det vet ju inte du. Klart att Irak inte var enat, och just därför skulle man ju göra uppror. Dah.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.