Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kan inte med att säga att Bush borde mördas, bara avgå.

inte mördas är du galen :blink: han har ju mördat mer en 100 pers i folket hos irak.han har bara ledit till krig.om bush var här framför mig skulle det va synd om honom.skulle kväva han :angry:plus att kerry är en samma tönt han gick med på att starta krig den där bögen. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

Jag skulle fänglsa Bush om jag hade möjligheten. Gå och se "Farenhight 9/11" - riktigt bra film om Bush. (Anti, men ingen propaganda.)

Den filmen har jag sett.Vad gjorde Bush när det körde in ett flygplan i World Trade Center?Jo, han satt o läste en barnbok på ett dagis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bobby Orr
"He's an idiot, son of an asshole..."
Det är meningen att vi ska prata om valet och kandidaterna inte om dig själv!

 

Leve Bush!

Redigerat av Bobby Orr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egenteligen har inte vi svenskar något med detta att göra. Det är amerikanerna som bestämmer, enligt någon undersökning bland amerikaner var det 49% till Bush och 51% till Kerry. Väldigt jämt alltså, jag tror ändå att Bush vinner till slut. Även fast jag hejar på Kerry. Det är bara att citera Jellyfishs uttalande om Bush:

"He's a idiot, son of a asshole..". Precis. Jag är inte så insatt i detta, och jag bryr mej tyvärr inte så mycket. Men enligt det jag har hört så är Bush..Ja, lite annorlunda. Jag vet egenteligen inte heller vad Kerry vill, men jag säger Kerry ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"He's an idiot, son of an asshole..."
Det är meningen att vi ska prata om valet och kandidaterna inte om dig själv!

 

Leve Bush!

Hej på dig också. Du är bara sur för att jag totalt sablade ner dig i en disskusion vi hade om Bush och USA via PM. Ska jag offentliggöra den? (Handlar ju lite om valet.)

 

Dessutom så kan du inte säga att jag pratar om mej själv. Du känner knappast mina föräldrar.

 

WaaAAatiz: Amen, Brotha'!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är då PM-disskusionen. Den är lång, men snälla, läs igenom den! Ni fattar (och ser nog) vem som skrev vad. Det var jag som började med "Hur kan du gilla Bush?" och sedan så är det Bobby, sedan jag, sedan Bobby sedan jag osv.

 

[q

ote]

Hur kan du gilla Bush?  :(

 

 

Hur kan folk tycka Mulla Omar och Saddam är bättre än Bush?

 

Det har jag aldrig sagt, men Bush är ett krigshetsande, kapitalistiskt, rövhål.

Han försöker lösa andra länders regimer men om man tittar på det så är U.S.A den största regim världen skådat.

 

Du kanske har rätt.

USA kanske är ett krigsälskande land.

Men...

 

 

 

 

... HUR HADE DET SETT UT MED BÅDE SADDAM OCH OMAR KVAR VID MAKTEN????

 

JAG GILLAR INTE KRIG, DET GÖR INGEN!!!!!

MEN LÖNAR SIG KRIG ÄR JAG FÖR DET!

BÅDE AFGHANISTAN-KONFLIKTEN OCH IRAK-KRIGET HAR LÖNAT SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Bush var bara ute efter oljan i Irak, man kan dela in dit det mesta av världens olja i från i en liten trekant i irak. I mitten av det har nu U.S.A slått upp sitt läger.

Inga krig har någonsin lönat sej.

Bush borde försöka fixa sitt egets land problem istället för att försöka lösa andras.

Här kommer lite roliga citat som din älskade Bush har sagt. Dom är helt sanna, asså- Även om man gärna vill tro annat.

 

"Jag ska se till att alla i U.S.A får en egen kampingbil!"

kommentar: Se till så att alla får nånstans att bo istället.

 

"To make peace we must declare war"

kommentar: Make sense! *NOT*

 

"Vi måste stoppa axelmakten!"

Bush syftade på Irak, Afghanistan o något annat land jag inte minns. Vad Bush inte visste var att Axelmakten var en Nazistisk allians mellan tre ländre när Hitler var i farten. Folk undrade ju varför i h*lvete han sa det och då så Bushs agent

"Jo, George tyckte ordet "Axelmakt" lät häftigt så han ville ha med det i sitt tal. Han hörde det på TV i förra veckan."

 

Slut på roliga citat!

 

Visste du att det var Al Gore som vann förra valet egentligen? När dom räknade rösterna så vann Gore med ca 500 stycken, sedan skulle dom räkna om igen och då fick dom det till att Bush vann med ca 1000 stycken röster.

Vafan, tänkte dom här har någon fifflat med resultatet... vi räknar igen. Precis när dom hade börjat så blåses omräkningen av av högsta domstolen. Och vet du vem som är ordförande där? George Bush farsa! Den gamle presidenten med andra ord. På så sätt vann Bush. Senare så har det kommit fram att personer som varit döda i flera år har röstat på Bush - asså folk som använt deras ej ännu utraderade identitet.

 

Oj, det böev långt, och spar på smilisarna i fortsättningen det blir jobbigt att läsa.

 

(Micheal Moore for president!!)

 

Så du menar att det varit bättre att Saddam och Omar skulle sitta kvar?

Bush var inte ute efter oljan!

Hur vet jag det? jo, så fort man hade lokaliserat ett oljefält brände man upp det. Hur ska han dra nytta av det? :blink:

 

Spara lite på onödigt "hitler-snack" nästa gång. Det blir lättare att läsa då. :D

 

(George Bush for president)

 

Ja, hellre det än att Bush tar äver landet - nu råder totalt kaos.

Han brände inte upp oljefälten. Ser du inte på nyheterna? Dom länderna med olja är dom länderna som U.S.A vill kontrollera - han var ju snabb med att bjuda in Norge till Nato t.e.x

Det där med Hitler-snacket så ville jag bara påpeka hur korkad Bush är. Vet du vad han har i IQ? 76 - genomsnittet är 90-110. Yeah.

Nåja, vill du gilla galenbusken så får du väl göra det, men ärligt hoppas jag han dör en lång plågsam död ganska snart. Dessutom så svarar du ju inte på hela mitt inlägg, du skrev inget om det där med att Al Gore egntligen vann.

Visste du förresten att ca 60% från Bush stab har flertalet gånger gjort rasistiska uttalanden? Och att Bush är emot att homosexuella ska få gifta sej och adoptera barn? Och att dom ens ska få finnas, och ha fina jobb som präster med mera? Fattar inte hur du kan gilla en sån gubbe men men...

 

Hur många kurder har Bush torterat och dödat?

Förbjuder Bush TV?

Måste alla kvinnor i USA bära sljöja?

 

Mer kan jag men jag orkar inte skriva.

Jag vet vad genomsnittet i IQ är. Jag har själv mellan 135-150, men bara för att Bush har 76 betyder det inte att han inte kan tänka.

 

Förresten kvittar det om Bush brände oljefälten eller inte. För att bara ta oljan har han inte rättigheter till.

 

Bush är vald till USA's president. Han gör vad han tror är bäst för landet.

 

I U.S.A finns det en bankfirma där man får ett atomatvapen när man öppnar ett konto? Hur kan du gilla ett sånt kapitalistiskt skitlans!?!

Nej, kvinnor behöver inte bära slöja i U.S.A, men svarta och homusexulla trycks ständigt ner.

"Let's do the U.S.A, they treat you right unless you're black or gay!" Jo, Bush har toterat många iaf du inte visste det.

Öh, jo. IQ är ju hur man kan se logiska saker och samband, vilket jag tycker man behöver för att vara "världens mäktigaste man".

Eftersom han just nu styr Irak, med en provisorisk regering så länge innan landet kommer på fötter igen (vilket aldrig kommer ske) så har han faktiskt rätt till oljan. bah.

MEN DU SVARAR FORTFARANDE INTE PÅ ALLT SOM JAG SKRIVER - DU HAR INTE KOMMENTERAT ETT PISS AV DET JAG SKREV MED ATT AL GORE VANN!

 

Tjollahopp - Hoppas Busken dör - hoppas nån skjuter den jäveln!

-Jellyfish-

 

 

Al Goore vann inte! Var det därför han hade ringt till Bush och gratulera honom för att han hade vunnit. Eller för att dom sa på nyheterna i 3 hela dygn att Bush hade vunnit först. Det där med automatvapen har väll inget att göra med Bush? :huh:

Bush styr heller inte längre Irak. En irakisk regering har tagit över.

USA behandlar inte Homosexuella och svartra sämmre än andra. Ge ett exempel. George Bush har ALDRIG gett order om tortyr. Soldaterna som har utfört tortyren i Irak har tagit ett EGET initiativ.

Bush har gjort många fel, men vilken president har inte gjort det?

 

Jo, Goran vann - det finns uppgifter om det. Du såg väl vad jag skrev - men Al trodde ju självklart att Bush hade vunnit. Precis som vi andra. Döda hade ju röstan på Bush, för s*tan!

Jo, Det har med Bush att göra eftersom han tillåter sånt - han har sagt att det är helt ok att en person över 18 år ska gå och inhandla ett vapen.

Bush har representanter från Amerika i den nya provisoriska regeringen i Irak - som vill åt oljan. på order av Bush.

Hehe, Inte sämre va? Är det därför som Bush har sagt "Hoppas inte de j*vla bögarna gifter sej!" Det stod i aftonbald 030404 tror jag. Angående de svarta så kan man ju tänka lite själv när Bush har 95% vita i sin stab o resten svarta. Inte bara tillfällighter tror jag.

Bush har har blandannat sagt till Saddam Hussein att om vi inte får dej till dödstraff så ska du uppleva den hemskaste natten i ditt liv.

Nänä, Bush har naturligvis aldrig gjort det officiellt, men är du så naiv så du tror på det? Han har inte bett om ursäkt för det heller - bara att han äcklas av det.

 

Jo, han har gjort många fel - för många!

 

Tjollahopp (Skulle jag så skulle fängsla Bush)

-JF_

 

 

 

 

Hur många svarta personer finns i Sveriges riksdag??

 

INGEN.

 

Nä och det är också förjävligt. Men det gör ju inte att USA blir bättre eller hur?

Detta handlar inte om att jämföra.

(Och än en gång måste jag påpeka att du ignorerar stora delar av mitt inlägg, dålig stil)

 

Jaså det tycker du.

 

Du ska veta en sak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... JAG BRYR MIG INTE!!!!!!!

 

Och vill du veta en sak? När man skriver nåt sånt så brukar det tyda på att man inte har mera att komma på och att man har förlorat disskustionen.

jepp

 

 

Jag vet.

Du vann...

 

 

...Diskusionen

 

Men jag tycker fortfarande om Bush. Där misslyckades du.

 

Jo, ändra på folks åsikter gör man inte så lätt.

 

 

Inte mina iallafall.

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bobby Orr

Jag tog faktist den där PM-konversationen som ett personligt påhopp angående mina åsikter!

Förstår inte att jag inte tog chansen att få dig avstängd när jag hade den!

 

Det där med inga svarta i USA:s regering...

 

FEL!!!!!!

Colin Powell

 

Med JF här har jag lust att sticka!

 

Jag har inte brist på argument!

JF's argument är falska!

De är basserade på rykten.

Rykten och sanning är 2 olika saker.

Redigerat av Bobby Orr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...