💬
Logga in
Fuska.se

The Official Usa-election Thread!

931 svar · startad · 🔒 låst

det enda dom ska ge bush är en kula i pannan

Nivå 6 · Fuskare

Jag kan inte med att säga att Bush borde mördas, bara avgå.

fängelse iallafall

Nivå 7 · Fuskare

så länge usa slutat leka världspolis är jag nöjd

hörde på nyheterna (dt var ett tag sen nu) att

irak och afganistan kriget bara är inledningen på

usas rensa terrorist-projekt

med dt nuvarande världläget är dt inte alls svårt att tänka

sig en framtid i stil med dn i SWAT (spelet alltså) jag menar med alla dessa självmords bombare och terrorist dåd

Nivå 3 · Lärling

Av dom två så får jag ju säga Karrey. Men demokraterna är ju inte mycket bättre än republikanerna, jag skulle vilja ha en revoulution i det landet. En fet j*vla en också, eller om någon som är lite mer lagd åt vänster iaf kommer till makten.

Detta kan ju vara ett bra ställe att meddela om att jag är kommunist, men det kanske ni har märkt.

7 Sep 2004
Nivå 7 · Fuskare

nej faktiskt inte....

intressant att veta....

men som sagt så jag blir jöjd så länge usa slutar förklara krig mort allt inom synhåll

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #27

Av dom två så får jag ju säga Karrey. Men demokraterna är ju inte mycket bättre än republikanerna, jag skulle vilja ha en revoulution i det landet. En fet j*vla en också, eller om någon som är lite mer lagd åt vänster iaf kommer till makten.

Detta kan ju vara ett bra ställe att meddela om att jag är kommunist, men det kanske ni har märkt.

Join the club, som am I :)
Nivå 5 · Fuskare

Kvittar egenteligen, bara om Bush avgår.. :rolleyes:

Så j*vla rätt.
Nivå 7 · Fuskare

jo jag håller med

visste inte att våra mods (2) var kommunister

men vad spelar dt för roll ?

8 Sep 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Ingen, bara de gör sitt jobb bra, vilket de gör.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #31

Kommunister är inte farliga :visslar:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Nä, ;P.. Har jag sagt det ? :P
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #33

Nej, men dom flesta här i världen verkar tro det :)

Nivå 4 · Lärling

nej men drömare... B)

f*n hoppas faktis också på att det blir en stor jädrans omskakning av detta pantande land, f*n dom har ju förbrukat det mesta i usa typ alla floder som f*n i mitten av usa, typ colorado floden har dom ju druckigt up! det skulle behövas lite mer terroattacker, specielt inärheten av där dom rika bor... visste ni att bara något halvår innan 11 september så attackerade usama även en ambasad i typ nigeria, usas ambasad med det var ingen förutom några vakter som tog stryck resten var vanliga arbetare i afrika, fast det är det ingen som bryr sig om! typ 70 pers i afrika dör av samma person som senare dödar 1500 pers i usa det är skit viktigt!... gå och dö usa... du me bush (halva min släckt bor där men skiter it, om dom måste bo där kan dom gott också kola vipen)

Nivå 5 · Fuskare

Kommunismen är ganska smart men för att det ska funka behövs en bra ledare som inte är maktgirig.

Nivå 3 · Lärling

"Some say i'm a dreamer. But I'm not the only one. I hope some day that you join us. And live the world as one."

Nåväl, även om komunismen är trevlig/bra på alla vis och även om jag själv är det och det var jag som tog upp det så ka vi inte skena iväg på det alltför mycket.

Nu kan vi återgå till att disskutera det "vackra landet i väst."

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Det var ju ändå ingen som röstade på Bush.

9 Sep 2004
Nivå 2 · Novis

kerry ska vinna

Nivå 6 · Fuskare

"Some say i'm a dreamer. But I'm not the only one. I hope some day that you join us. And live the world as one."

Nåväl, även om komunismen är trevlig/bra på alla vis och även om jag själv är det och det var jag som tog upp det så ka vi inte skena iväg på det alltför mycket.

Nu kan vi återgå till att disskutera det "vackra landet i väst."

Jag blev bara lite nyfiken, varför citerar du ur en John Lennon-låt? (Imagine)

Bara undrar, vet inget om honom. Har det han sjunger att göra med sånt här?

10 Sep 2004
Nivå 2 · Novis

kerry

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.