mario Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Har ni tenkt på det här nån gång: Bigoron är ju stor. Bigorons svärd är stort för link. Men för biggoron är det som en liten kniv. Det har ni aldrig tenkt på va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 För Link heter det väl Biggoron Sword och för Biggoron så heter det väl Goron's Knife. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Hellt riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrusser Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 fel biggoronsword e som en tandpetare för biggoron och han jobbar väll för att göra svärd åt mindre varelser :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 mmm förmodligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Jag tänker inte på sånt..Men det va kul när man skulle ge sakerna till alla snubbarna på tid när man skulle lämna den där grodan till Professorn i Lake Hylia hade jag typ 2 sek. kvar när jag visa honom grodan Puh! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 För Link heter det väl Biggoron Sword och för Biggoron så heter det väl Goron's Knife. Det finns inget som heter Goron's Knife i OoT. Men svärdet man köper av Biggoron inne i Goron City heter Giant's Knife vilket ju betyder jättens kniv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men hur får man biggoron`s svord???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 men hur får man biggoron`s svord???? Det är en lång historia. Jag har redan svarat på det i en annan tråd. Börja med att gå till hönsflickan i Kakariko Village. Du får en tupp av henne. Gå in i värdshuset i Kakariko Village. Ta fram tuppen när du står framför Talon, så vaknar han. Ge tillbaka tuppen till hönsflickan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag tänker inte på sånt..Men det va kul när man skulle ge sakerna till alla snubbarna på tid när man skulle lämna den där grodan till Professorn i Lake Hylia hade jag typ 2 sek. kvar när jag visa honom grodan Puh! :visslar: varför inte bara warpa sig dit...då tar det bara 2 sek..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Men man får ju det av en jätte goron?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (0014 @ 15/09-2004 16:54:10) Jag tänker inte på sånt..Men det va kul när man skulle ge sakerna till alla snubbarna på tid när man skulle lämna den där grodan till Professorn i Lake Hylia hade jag typ 2 sek. kvar när jag visa honom grodan Puh! :visslar: varför inte bara warpa sig dit...då tar det bara 2 sek..=) Warpar man förstörs grodan! Herr.Kaio, vad menar du? Ja, man får Biggoron's Sword av Biggoron, men det är ju en lång väg dit. Man måste byta tio olika föremål innan man kan få det. Visste du inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg