Hoppa till innehåll

supersmarsbros

hotty

Rekommendera inlägg

Luigi först för han e typ bäst sen så skaffade jag Capten Faloc sen Ness och Sist Jiglipfuff bara för en kompis gillade den

du kan omöjligt ha fått jiggelypuff efter C.Falcon och Ness eftersom man får C.Falcon om man är snabbi 1-player mode...jiggelypuff får man oavsett hur snabb eller seg man är...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 174
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

så här får man gubbarna till alla som undrar

Spela som Jiggylypuff: Om du klarar spelet så kommer du att bli utmanad av Jigglypuff.

Spela som Luigi: Klara första bonusbanan med dom åtta första karaktärerna så blir du utmanad av Luigi

Spela som Captain Falcon: Om du klarar spelet under 20 min kommer du att bli utmanad av Captain Falcon

Spela som Ness: om du klarar spelet med tre liv med normal som svårhetsgrad utan att trycka på continue så kommer du att bli utmanad av ness.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så här får man gubbarna till alla som undrar

Spela som Jiggylypuff: Om du klarar spelet så kommer du att bli utmanad av Jigglypuff.

Spela som Luigi: Klara första bonusbanan med dom åtta första karaktärerna så blir du utmanad av Luigi

Spela som Captain Falcon: Om du klarar spelet under 20 min kommer du att bli utmanad av Captain Falcon

Spela som Ness: om du klarar spelet med tre liv med normal som svårhetsgrad utan att trycka på continue så kommer du att bli utmanad av ness.

det där med luigi så tror jag att man måste klara bonus stage 2 också...Board the Plattforms eftersom det itne funkade för någon innan att bara göra Bonus stage 1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...