0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Luigi först för han e typ bäst sen så skaffade jag Capten Faloc sen Ness och Sist Jiglipfuff bara för en kompis gillade den du kan omöjligt ha fått jiggelypuff efter C.Falcon och Ness eftersom man får C.Falcon om man är snabbi 1-player mode...jiggelypuff får man oavsett hur snabb eller seg man är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag behöver hjälp med link på brejk the target jag har 2 kvar men kan inte koma åt den ena för den andra måste jag använda sist. den jag vill ta är näraen brant sak hur komer jag åt den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 du sak göra upp B för att nå den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 den andra sak du använda bumerngen på....det är svårt men du kommer att klara det förr eller senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 måste man använda bumerangen? jag har klarat den utan bumarangen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 hur då??? du ljuger bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 hur får man kapin falcon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 så här får man gubbarna till alla som undrar Spela som Jiggylypuff: Om du klarar spelet så kommer du att bli utmanad av Jigglypuff. Spela som Luigi: Klara första bonusbanan med dom åtta första karaktärerna så blir du utmanad av Luigi Spela som Captain Falcon: Om du klarar spelet under 20 min kommer du att bli utmanad av Captain Falcon Spela som Ness: om du klarar spelet med tre liv med normal som svårhetsgrad utan att trycka på continue så kommer du att bli utmanad av ness. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 så här får man gubbarna till alla som undrar Spela som Jiggylypuff: Om du klarar spelet så kommer du att bli utmanad av Jigglypuff. Spela som Luigi: Klara första bonusbanan med dom åtta första karaktärerna så blir du utmanad av Luigi Spela som Captain Falcon: Om du klarar spelet under 20 min kommer du att bli utmanad av Captain Falcon Spela som Ness: om du klarar spelet med tre liv med normal som svårhetsgrad utan att trycka på continue så kommer du att bli utmanad av ness. det där med luigi så tror jag att man måste klara bonus stage 2 också...Board the Plattforms eftersom det itne funkade för någon innan att bara göra Bonus stage 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 nej det e inte så... det ska visst funka...fast det var så lääääänge sen jag fick Luigig så det kanske e sant... men jag tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag har läst på en asbr hemsida och jag har upptäck att jag hela tiden haft fel...det var när nån inte klarade det som jag torrde att man skulle klara bonus stage 2 också...förlåt :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Där ser du allt..... Men alla gör sina misstag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg