oOlillajagOo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 hur klarar man av nalle puh världen? jag har kommitt till puhs hus och har alla tornpage men kan inte sätta in dom....:( tacksam för hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Filmen får ni säkert se när ni klarat alla bossar och det. Själv har jag några bossar kvar innan jag kan se den och 3 dalmatiner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 måste man döda kurt zisa, sepronth, ice titan och fhantom? jag har inte tagit alla valpar och har klarat hades cup men efter all text såg jag en film där dom hittar pluto som har ett brev i munnen som han springer iväg med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 kan ni svara?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 nej man måste inte klara dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ok..men vad får man av dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) man får ba stopgra av Phamtom av dom andra får man inget Redigerat 9 Oktober 2004 av XezoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 usch!! vad dumt att man knappt får något...man borde få typ 5x mystery goo och något till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolke Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Försöka klara bossarna ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 jag hatar kurt zisas attack när han skickar ut en massa lila bollar efter en!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 jag hatar kurt zisas attack när han skickar ut en massa lila bollar efter en!!! Försök att bara ta dodge roll tills han slutat med den attacken. En annan sak som är bra att veta, är att när han börjar flyga och spinner omkring hela tiden ska du göra så här för att undvika honom: När han åker lodrätt ska du ta dodge roll för att undvika honom och när han tar och spinner vågrätt ska du ta glide. Efter att veta detta var han inga problem för mig iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 aha men jag har typ läst non stans att slut filmen blir annurlunda om man har alla dalmatiner,klarat hades cup, och låst alla nykelhål Man ska ha tagit alla trintys också mm. jag har sett den vettu. den e om kingdom hearts 2. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg