Tengel Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Jag har just införskaffat sudeki och jag tycker det är ett skit bra spel man kan ju bara kolla på grafiken och skuggorna men i alla fall så har jag kört fast så om det är nån som också har spelat det så skulle jag bli glad om ni kunde berätta hur f-n klarar av krenns cpu?? Men om ni bara vill skriva nåt om spelet så e det också helt ok för det är kul å höra vad andra tycker om det...... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Sudeki? Va e de för ett spel? Har aldrig hört talas om de <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Sudeki? Va e de för ett spel? Har aldrig hört talas om de <_< håll dig uppdaterad i xbox världen så. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (Pippo @ 05/09-2004 12:27:40) Sudeki? Va e de för ett spel? Har aldrig hört talas om de <_< håll dig uppdaterad i xbox världen så. <_< onödigt inlägg x2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (beava @ 05/09-2004 14:27:19) (Pippo @ 05/09-2004 12:27:40) Sudeki? Va e de för ett spel? Har aldrig hört talas om de <_< håll dig uppdaterad i xbox världen så. <_< onödigt inlägg x2 mitt inlägg var inte onödigt men ditt var. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
liftoff Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 kan någon hjälpa mig med nassarias song :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 fixa en tråd och fråga där vett jag??? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frallan Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 kan någon hjälpa mig med nassarias song :( har du löst nassarias song har själv fastnat där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The unforgiven Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Tja jag heter basse bor i nyköping har klarat sudeki flera gånger. Du klarar crenn genom att skuta på hans öga när han skjuter sin laser beam och sen när han laddar så ska du skjuta snabbt på hans laddare. sen när du längre i spelet så kontakta mig om du vill ha hjälp med nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The unforgiven Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 visst kontakta mig på min email eller har du msn adda mig. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bergholm Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 visst kontakta mig på min email eller har du msn adda mig. [email protected] ehhmm din msn är helt fel :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg