Gäst Golden Star Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 när jag går upp på fuska.se och forumet då blir alltid bilden sträckig i några sekunder.men dt händer bara när jag e på fuska och bara med min dator.när jag går upp på fuska på en annan dator händer dt inte!varför? och varför händer det? kan någon hjälpa mig? :unsure: Citera
Gäst lubb_lisa Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 ja så blir det förmig också fast det är om jag typ tar ner bilden för fort eller nått... Citera
Gäst Golden Star Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 men för mig e dt alltid så när jag nyss har gått in på en ny sida! :angry: Citera
Naruto Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 Vet ej... jag har en ganska bra dator.. Vad har du för dator? Ifall den är trögg beror det nog på färggranskningen... Citera
Avregistrerad Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 bra dator+gammal skärm. gammal skärm = (kan vara dålig) hänger inte med i den nya datorns signaler... kan vara så:: men vet ej Citera
Gäst YoTo Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 Det händer om scrollar innan den laddat färdigt. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 Det händer om scrollar innan den laddat färdigt. ja, så e dt!men dt jag inte fattar e varför dt bara händer på fuska´s sida??? :blink: Citera
Gäst YoTo Skrivet 5 September 2004 Rapport Skrivet 5 September 2004 Fuska.se´s server är lite konstig ibland, men detta händer på alla sidor, som laddar segt ibland. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.