Jonathan A Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Vet någon hur man får sandlås altså om man får sandlås då vinner man alla gubbar direkt. Man måste slå över 400 meter med kirby :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 de e falskt.fick övar 450 innan ja skaffa alla gubbar.Fick bara en bana och en trofe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Man måste träffa säcken exakt i rätt tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 jag tror man måste göra ner+a nårra gånger och sen slå med baseball racket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 RACKET? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 ja racket, inte en sån man skjuter upp i rymden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Sättet jag gjorde det var så här. 1.va Ganandorf 2.slå up sandsäcken med hans up A atack 3.när den är på väg ner så hoppa up och slå ner den 4. gör det 2-3 gånger 5.slå iväg den med base ball trät så kommer du över 450 meter. PS: sista gången jag är inne på fuska.se inan jul för snart åker jag på en månads resa till Australien :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jahaa jag gör så hör 1.va Roy 2.gör den multi attacken 3.när tiden är vid 5 ladda B attacken så flyger den långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag är 1.Ganondorf Gör attacken 2. a+upp ca 3-4 gånger Laddar sedan.. 3.Med hans MegaKnytnäveattack :D Slå ca. 4.Precis innan säcken når marken Kommer ungefär.. 5.750-800 meter Lyckas..? 6. Alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 9 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 jag tror man måste göra ner+a nårra gånger och sen slå med baseball racket jag har testat det men det funkar ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Biggoron Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jahaa jag gör så hör 1.va Roy 2.gör den multi attacken 3.när tiden är vid 5 ladda B attacken så flyger den långt vad är multi atacken :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Roy. andvänd nån snabb attack (ska vara snabb och ge rätt mkt skada) sen 3 a+upp smashar (du måste vara snabb om du ska hinna) sen laddar du B fullt! OJ VAD DEN FLYYGER! :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg