magicthe7 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 mitt starkaste kort är chaos emperor dragon han kan döda alla kort i spel och båda spelares händer, EXODIA HAR INGEN CHANS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 mitt starkaste kort är chaos emperor dragon han kan döda alla kort i spel och båda spelares händer, EXODIA HAR INGEN CHANS! Men min raigeki och moki moki smackdown krossar alla!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Bumpkåt P34? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Detta Är Mitt Kort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Är det ens någon som spelar seriöst? -.- Själv har jag en warrior-deck coh en dragon-deck. Vill ha en water-deck, men fan vad det ska vara svårt att få tag i vattenmonster... <__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Haha jag och en polare spelade det här ofta back in the day, var sjukt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Spelade mycket när jag var mindre. Har ett kort som heter typ, Hamon lord of Thunder eller något sånt. Den har 4000 atk 4000 def Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zandzor Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) mitt bästa är detta : Redigerat 11 Mars 2010 av zandzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.