shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jag har orienterat i snart fyra år nu. när jag såg dt hära nya sport forumet så tänkte jag att då kunde jag fråga hur många som orienterar här på fuska.se för alla som inte vet så är orientering en sport som går ut på att man ska med hjälp av en karta och en kompass hitta speciella kontroller ute skogen. man springer närsomhelst (exempelvis kl. 3.00 på morronen) varsomhelst och vid vilket väder somhelst. ett kul exempel var u-tiomila: bana var 5 km lång starten gick kl. 2:00 på morronen och dt var ungefär 5 minusgrader B) låter väl som ett riktigt lockande tillfälle att ge sig ut i skogen. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 orienrtering är roligt men jag går inte i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 du är dn första som säger dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Jag tycker också det är roligt. Men jag går inte i det. Låter roligt, klockan 2.00 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 lol speciellt som dt spöregna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 lol speciellt som dt spöregna Jag tycker det är roligare då, mera skogliv än att springa på en väg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 dt låter nästan som om du orienterar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag orjenterar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag har orienterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 har det en gång om året i skolan.aj aj vi får gå 1 och en halv mil.ska ha det om en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 du går i sexan och får gå en och halv mil skulle inte tro dt proffsen inom orientering har banor på kanske 1 mil men dt är ju proffsen dt banorna jag brukar springa är kanske 4-5 km och i skolan är dt ännu kortare max 3 km i sexan så jag tror du överdriver lite om dt där med en och en halv mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 jag går i orientering.......OK klyftamo..ska de va......vilken klubb är du me i??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.