Gäst 0012 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 tvingar han dig, varför då? jag fattar inte riktigt din orientering 0012 orientering är en sport där man springer i skogen med en karta och kompass och försöker hitta ett antal "kontroller" (orange-vita saker ser ut ungefär som en 3d kub, fast med bara tre kanter) hallå det finns olika orientering <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 SEXY_GIRL tycker att alla ska tycka samma <_< vi är ovänner för att SEXY_GIRL inte tyckte om min tråd om sportblää den är http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=27343 och den stränga moderatorn. förlåt att jag skriver lite onödigt i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 han heter jellyfish (hans acc) och asbra som mod och allt jag försöker säga att ifall man inte har nåt bättre att säga en att orientering är skit (vilket dt inte är) så kan man lika gärna knipa dna tråd skulle handla om vad man tycker om orientering.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (# 21 @ 21/09-2004 16:30:21) (0012 @ 20/09-2004 16:08:34) (# 21 @ 18/09-2004 16:36:39) (0012 @ 18/09-2004 14:24:43) du går i sexan och får gå en och halv mil skulle inte tro dt proffsen inom orientering har banor på kanske 1 mil men dt är ju proffsen dt banorna jag brukar springa är kanske 4-5 km och i skolan är dt ännu kortare max 3 km i sexan så jag tror du överdriver lite om dt där med en och en halv mil man springer inte i orientering.och jag går i 5:an.proffsen går ju 3 mil. Eh. Jo. Man springer. :huh: det där är maraton :blink: .i vår orientering ska vi hitta en massa bokstäver och det ska bli ett ord. På eran orientering kanske. <_< I vanlig orientering ska man springa. På skola när det gäller betyg måste man springa för att få någorlunda bra betyg. På tävling måste man verkligen springa för att kunna på en bra placering. Jag minns att jag hatade orientering. Den absolut tråkigaste idrottsdelen. det är bara 8.orna och 9:orna som får springa om dem vill ha bra betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 jahaja får inte ni springa ir är dt frivilligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 han heter jellyfish (hans acc) och asbra som mod och allt jag försöker säga att ifall man inte har nåt bättre att säga en att orientering är skit (vilket dt inte är) så kan man lika gärna knipa dna tråd skulle handla om vad man tycker om orientering.... jellyfish är ju kung...(går i samma klass som han) heheheh POWER..och han tycker att orientering inte är det roligaste som finns på denna vackra jord.....fast det gör nästan ingen i min klass förutom ja och nån kärring till)( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 men orienytering är skitkul fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.