Zero Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 jag har hört en massa rykten att nintendo ska sluta tillverka till gamecube, stämmer detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiro Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Ja det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 va varför då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag tror att Nintendo har fattat att alla andra håller på med andra projekt kring nya konsoler och nintendo vill väll antagligen int vara sämre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 det är bara för att microssoft o nintendo ska slå ihop o göra XENON jag vill inte att gamecube ska gå bort än det får den inte :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 ska dom sluta utveckla spel eller tillbehör eller alltihop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jävligt taskigt faktiskt eftersom det är den bästa konsollen men dom flesta fattar ju f*n inte det bara föratt xbox har den snabbaste proccesorn och så men den har defenitivt inte dom bästa spelen....................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Stämmer helt altså..jag vill inte iallafall att dom ska sluta med gamecube...Den som har alla BÄSTA spelen....(till gamecub altså).. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Ska dom sluta tillverka konsollen eller spelen :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 det undrar jag med?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst isak_92 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 nä! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 isak_92: Läs reglerna och spamma inte ner tråden med smilisar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg