(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 kan någon hjälpa mig hur man ska göra på den sista bosen (tror jag på sonic 2) asso jag har fasnat totalt jag vet inte vad jag ska göra mot bossen jag kom till flygplansbarnan där man kör själv utan tails asso barnan efter dem där teknikbarnorna (asso om ni förstår hur jag mennar) snälla jag vill klara den,,,,, den e ju nästan omöjlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Kan man spara sonis mc?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Är det likadant som i alla andra sonic spel att man ska gå från olika banor och döda fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag fattar ingenting på tredje världen. Det är någon slags boss, kommer inte ihåg riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Är det likadant som i alla andra sonic spel att man ska gå från olika banor och döda fiender.nej nej nej nej asso det e alla sonic spel i ett occh samma paket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Nej det är sju spel bara. Flygplans banan? vilket nummer? asso på banan. Du har ju klarat av det i din signatur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Nej det är sju spel bara. Flygplans banan? vilket nummer? asso på banan. Du har ju klarat av det i din signatur. Han skrev det i sin signatur bara för att skryta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 nej inte så jag har klarat det en jag kommer inte ihåg allt nu det e ju sk*t svårt men jag har klarat alla dom spelen det e sant men e det någon som kan svara på min fråga PS: jag vet inte vad barnan har för nummer eller vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hur får man alla de där fågeteckerna, så att det blir banor, uppgifter eller vad det ska vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Spela och kolla vilken så ska jag nog hjälpa dig. DK. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg